CalaisTurbo New Tags
User Name: Password:

Go Back   calaisturbo.com.au > Regional Events > South Australia
LSX Garage - Performance has a new home...

Reply

 

Thread Tools
Old 23-12-06, 18:57   #1351
NSNPWR
Gold Members
 
NSNPWR's Avatar
 
Join Date: 01-03-05
Location: International, In the shadows
Car: 8th Gen Civic...VLT BT1 mock up uleh : /
Trader Rating: (23)
Nino would like to say a few words everyone....

__________________
9/11...the new Pearl Harbour- http://www.youtube.com/watch?v=PwqLu...layer_embedded
NSNPWR is offline   Reply With Quote
Old 23-12-06, 19:06   #1352
LukieVS
Player
 
Join Date: 03-02-05
Location: SA, Adelaide
Car: walking stick
Trader Rating: (4)
Send a message via MSN to LukieVS
hahahah crack up
LukieVS is offline   Reply With Quote
Old 23-12-06, 19:54   #1353
calais_vl
272rwkw @ 17psi
 
calais_vl's Avatar
 
Join Date: 27-07-05
Location: Adelaide, South, Happy Valley
Car: Aristo, Swift Gti & Kawasaki GPX 250
Trader Rating: (13)
Send a message via MSN to calais_vl
lmfao darren your a funny cunt
calais_vl is offline   Reply With Quote
Old 23-12-06, 20:43   #1354
MONSTER
805fwhp/ 34psi/ pump fuel
 
MONSTER's Avatar
 
Join Date: 11-02-04
Location: Adelaide, City
Car: 805 fwhp VLCT, BA XR8 Supercharged/Intercooled 340rwkw
Trader Rating: (17)
Send a message via MSN to MONSTER
lmfao! i cant believe we're getting away with this nin! let alone getting backed up and encouraged by other members... hahaha

anyway, i thought id even the score, as i felt sorry for you mate....



"OH MY GOD ULEH! MERRY CHRISTMAS!"


hahahaha darren that's the funniest sh1t ive seen!
.

Last edited by MONSTER; 23-12-06 at 20:46. Reason: Automerged Doublepost
MONSTER is offline   Reply With Quote
Old 23-12-06, 20:53   #1355
SUSPECT
Player
 
SUSPECT's Avatar
 
Join Date: 03-09-05
Location: Adelaide, city
Car: SUZUKI GSX-R 1000 k8, S14 200sx
Trader Rating: (2)
Send a message via MSN to SUSPECT
thats a nice ceiling u have there mate
SUSPECT is offline   Reply With Quote
Old 23-12-06, 21:25   #1356
MONSTER
805fwhp/ 34psi/ pump fuel
 
MONSTER's Avatar
 
Join Date: 11-02-04
Location: Adelaide, City
Car: 805 fwhp VLCT, BA XR8 Supercharged/Intercooled 340rwkw
Trader Rating: (17)
Send a message via MSN to MONSTER
hahaha clint u weirdo... as if u noticed that....









omg uleh look at my fully sick beard last time i looked i shaved lol btw this is bt lol iam just here at robbos house visiting his mum lol ....brb .....haha

Last edited by MONSTER; 23-12-06 at 22:01. Reason: Automerged Doublepost
MONSTER is offline   Reply With Quote
Old 23-12-06, 22:10   #1357
BT
398@25psi E85
 
BT's Avatar
 
Join Date: 13-04-05
Location: SA, adelaide
Trader Rating: (35)
Send a message via MSN to BT
p.s i cant find my pants oh no robs dads home shiit laters ............
__________________
Quote:
Originally Posted by Blink View Post
Lets go for a cruise homo.
Quote:
Originally Posted by VLCT88 View Post
Its not running yet ya magic poof gimme a month or so!
BT is offline   Reply With Quote
Old 24-12-06, 01:29   #1358
NSNPWR
Gold Members
 
NSNPWR's Avatar
 
Join Date: 01-03-05
Location: International, In the shadows
Car: 8th Gen Civic...VLT BT1 mock up uleh : /
Trader Rating: (23)
Lol...PICS or BAN!!!.....
__________________
9/11...the new Pearl Harbour- http://www.youtube.com/watch?v=PwqLu...layer_embedded
NSNPWR is offline   Reply With Quote
Old 24-12-06, 03:24   #1359
MONSTER
805fwhp/ 34psi/ pump fuel
 
MONSTER's Avatar
 
Join Date: 11-02-04
Location: Adelaide, City
Car: 805 fwhp VLCT, BA XR8 Supercharged/Intercooled 340rwkw
Trader Rating: (17)
Send a message via MSN to MONSTER
yeah pics or ban nino.
MONSTER is offline   Reply With Quote
Old 24-12-06, 14:22   #1360
Jet R31
10.21@140.89
 
Jet R31's Avatar
 
Join Date: 20-09-04
Location: SA, Adelaide
Car: r31 skyline lego block
Trader Rating: (7)
Nino that photo would make a great christmas card for the lady's
cheers
darren
Jet R31 is offline   Reply With Quote
Old 24-12-06, 14:50   #1361
NSNPWR
Gold Members
 
NSNPWR's Avatar
 
Join Date: 01-03-05
Location: International, In the shadows
Car: 8th Gen Civic...VLT BT1 mock up uleh : /
Trader Rating: (23)
You mean this one Dazz?

__________________
9/11...the new Pearl Harbour- http://www.youtube.com/watch?v=PwqLu...layer_embedded
NSNPWR is offline   Reply With Quote
Old 24-12-06, 16:19   #1362
revelry
I hate cars.
 
revelry's Avatar
 
Join Date: 09-05-04
Location: Adelaide, East
Car: Fairlane
Trader Rating: (1)
Send a message via MSN to revelry
Spotted VL again, today at Marion car park.

Had a closer look, so so clean. Has red/maroon interior inside, looks heaps nice with the white exterior.
__________________
The Rotary engine, Communism worked in theory too.
revelry is offline   Reply With Quote
Old 24-12-06, 21:56   #1363
Barnsey
Gold Members
 
Barnsey's Avatar
 
Join Date: 05-04-06
Location: SA, Northern Suburbs
Car: VLBT, Ke70 Daily
Trader Rating: (10)
Send a message via MSN to Barnsey
spotted a nice as champagne coloured vr calais with plates PHAT308 at coles in blair athol.
Barnsey is offline   Reply With Quote
Old 24-12-06, 21:59   #1364
MONSTER
805fwhp/ 34psi/ pump fuel
 
MONSTER's Avatar
 
Join Date: 11-02-04
Location: Adelaide, City
Car: 805 fwhp VLCT, BA XR8 Supercharged/Intercooled 340rwkw
Trader Rating: (17)
Send a message via MSN to MONSTER
spotted 3 ballbag rubbing derf ticklers in a black vx gts last night. had plates JSTWNTC0CK...
MONSTER is offline   Reply With Quote
Old 25-12-06, 09:19   #1365
Felony
Player
 
Felony's Avatar
 
Join Date: 06-12-05
Location: Adelaide, Northern suburbs
Car: Y-Series Senator Signature. H+C E85 LS1
Trader Rating: (0)
LOL

must be from WA with a plates that long hehe.
Felony is offline   Reply With Quote
Old 25-12-06, 10:54   #1366
Blink
Sensible Since 21/05/2009
 
Blink's Avatar
 
Join Date: 18-02-05
Location: Adelaide, Glenelg, SA
Car: RB30ET
Trader Rating: (21)
Send a message via MSN to Blink
Haha Happy Christmas all you SA Blokes btw.

Love you all.
__________________
GRANGE ROAD AUTO WORX
130 Grange road, Allenby Gardens (08) 8346 3004
Blink is offline   Reply With Quote
Old 25-12-06, 12:56   #1367
BT
398@25psi E85
 
BT's Avatar
 
Join Date: 13-04-05
Location: SA, adelaide
Trader Rating: (35)
Send a message via MSN to BT
^^^same and daz ill look into that could make some money


and darren and robbo i had pics but i left the camera at robbos as i had to jump out the window .

Quote:
Originally Posted by MONSTER
spotted 3 ballbag rubbing derf ticklers in a black vx gts last night. had plates JSTWNTC0CK...

yer i remember that they tryed to pic us up when we were driving in the ba .
farking poofs lol






lol
__________________
Quote:
Originally Posted by Blink View Post
Lets go for a cruise homo.
Quote:
Originally Posted by VLCT88 View Post
Its not running yet ya magic poof gimme a month or so!

Last edited by BT; 25-12-06 at 12:58. Reason: Automerged Doublepost
BT is offline   Reply With Quote
Old 25-12-06, 16:05   #1368
tubbed1
9.02 @ 155mph
 
tubbed1's Avatar
 
Join Date: 29-05-06
Location: SA, Adelaide
Car: 650kw vl turbo race car (R.I.P), calais turbo wagon,vl calais s2 sedan
Trader Rating: (8)
at least we wernt in a ford rob... lookn 4ward 2 racing it with an empty car... reckon u mite still get me tho... p.s merry xmas 2 all aswell
__________________
HI TECH DYNO , JOHN KEEN 82774400
WWW.JPC.COM.AU
WWW.KEAS.COM.AU
WWW.BIGPSI.COM
tubbed1 is offline   Reply With Quote
Old 25-12-06, 21:15   #1369
MONSTER
805fwhp/ 34psi/ pump fuel
 
MONSTER's Avatar
 
Join Date: 11-02-04
Location: Adelaide, City
Car: 805 fwhp VLCT, BA XR8 Supercharged/Intercooled 340rwkw
Trader Rating: (17)
Send a message via MSN to MONSTER
haha BUILT FORD TOUGH BRO! yeah merry christmas jake.
MONSTER is offline   Reply With Quote
Old 25-12-06, 21:46   #1370
Felony
Player
 
Felony's Avatar
 
Join Date: 06-12-05
Location: Adelaide, Northern suburbs
Car: Y-Series Senator Signature. H+C E85 LS1
Trader Rating: (0)
gotta love those dreamers in the SCS GT the other night hey Rob lol better watch out in 3 months dude lol
Felony is offline   Reply With Quote
Old 26-12-06, 00:04   #1371
MONSTER
805fwhp/ 34psi/ pump fuel
 
MONSTER's Avatar
 
Join Date: 11-02-04
Location: Adelaide, City
Car: 805 fwhp VLCT, BA XR8 Supercharged/Intercooled 340rwkw
Trader Rating: (17)
Send a message via MSN to MONSTER
haha, yeah i can really see that happening ey tom. haha.
MONSTER is offline   Reply With Quote
Old 27-12-06, 11:38   #1372
vlwagz
Gold Members
 
vlwagz's Avatar
 
Join Date: 01-06-06
Location: SA, adelaide
Car: VLT berlina wagon
Trader Rating: (11)
spotted vlct 88 going down brighton road near brighton footy club at about 9.
vlwagz is offline   Reply With Quote
Old 27-12-06, 20:54   #1373
Felony
Player
 
Felony's Avatar
 
Join Date: 06-12-05
Location: Adelaide, Northern suburbs
Car: Y-Series Senator Signature. H+C E85 LS1
Trader Rating: (0)
Spotted some stupid **** snorting pepper at the coffee bar at marion early hours this morning hey clint lol
Felony is offline   Reply With Quote
Old 27-12-06, 20:55   #1374
SUSPECT
Player
 
SUSPECT's Avatar
 
Join Date: 03-09-05
Location: Adelaide, city
Car: SUZUKI GSX-R 1000 k8, S14 200sx
Trader Rating: (2)
Send a message via MSN to SUSPECT
ahahhaha that was pretty bad hey i like only just got over it aww good times
SUSPECT is offline   Reply With Quote
Old 27-12-06, 20:57   #1375
Felony
Player
 
Felony's Avatar
 
Join Date: 06-12-05
Location: Adelaide, Northern suburbs
Car: Y-Series Senator Signature. H+C E85 LS1
Trader Rating: (0)
im still laughin so hard even though you were in pain.

lol wat about barry
Felony is offline   Reply With Quote
Reply

Thread Tools

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off

Forum Jump


All times are GMT +10. The time now is 04:42.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2017, Jelsoft Enterprises Ltd.
Ad Management plugin by RedTyger