CalaisTurbo New Tags END Ignore Digital Niche Code -->
User Name: Password:

Go Back   calaisturbo.com.au > Regional Events > Queensland
Oz Drive - Driver Education

Reply

 

Thread Tools
Old 25-11-02, 22:20   #51
exchaser
9.96@134mph
 
exchaser's Avatar
 
Join Date: 07-06-02
Location: Brisbane, Western Suburbs
Car: 'ONC16'
Trader Rating: (15)
Send a message via ICQ to exchaser
hrmm mike ur absolutley whipped by ur work man.. bout time u grew some balls.. :P hahaha!

and brendan u look a bit sus in picture number 3, what on earth are u down with that pole between ur legs ? haha sus daawwgg !

filth pics scooters mate, got any more ?
__________________
:)
exchaser is offline   Reply With Quote
Old 25-11-02, 23:21   #52
JVL87
Player
 
JVL87's Avatar
 
Join Date: 19-06-02
Location: Brisbane, southwest
Car: R32 GTR
Trader Rating: (0)
Send a message via ICQ to JVL87
yeah i was about to say exchaser would prolly be stoked with pic no. 3
nice one of gormo's ass
cool pics tho, anyone else with digi cam got more?
That dude who was riding with VL_Aero had a digi cam i think ?
lets get some vid up, what's doin Rob ?
JVL87 is offline   Reply With Quote
Old 26-11-02, 00:24   #53
turboluke
Official Member
 
Join Date: 19-06-02
Location: Brisbane, south
Car: e39, e30
Trader Rating: (10)
anyone else notice that quoting doesnt work now...maybe just me.

andy, I dont think anyone else but us really experienced your smoke storm, was good you started braking so we had beacon to follow good to see it wasnt a serious prob

drifter, my old calais was the same colour as that and everyone called it brown too, gave me the ****s, those chrome wheels really set the paintwork, I wasnt a big fan of chromies on VLs until I saw your car

yeah some very nice cars there, drifter69, VLT87 & 87EVL esp
turboluke is offline   Reply With Quote
Old 26-11-02, 15:04   #54
exchaser
9.96@134mph
 
exchaser's Avatar
 
Join Date: 07-06-02
Location: Brisbane, Western Suburbs
Car: 'ONC16'
Trader Rating: (15)
Send a message via ICQ to exchaser
JIFFA:
Quote:
i am guna go on a hunt 4 a CB thingy tonight so i can talk to ya'll when i leave u for dead in da hills..(nah ill get lost)
hahahahahaha... yeah u got lost alright.. man ur pretty good at predicting things..
msg: this is ***in stupid, when are u guys goin to stop?
lucky we did stop at the lookout or u would have been trying to catch up for ages.. we were at the lookout for about 5 minutes before u got there jeffo ! unlucky bro. least u caught up ay.. haha
i just found that funny !!
__________________
:)
.
exchaser is offline   Reply With Quote
Old 26-11-02, 15:08   #55
InsaneVL
So Much Win
 
InsaneVL's Avatar
 
Join Date: 19-06-02
Location: Brisbane, QLD
Car: Just a Non-Turbo VL...
Trader Rating: (32)
hehe yeah... cb's are good mkay !

anyone else got ANY photo's of the cruise ???
__________________
The Grumpy one.
InsaneVL is offline   Reply With Quote
Old 26-11-02, 15:30   #56
Drifter69
Player
 
Join Date: 23-06-02
Location: QLD, Sunshine Coast
Car:
Trader Rating: (0)
cheers ovl087 and turboluke. yeah for some reason this set of chromies really suit vls. my friend use to have a blue calais your colour turbolukle and i put my rims on it for a few months whilst i didnt have a car and it looked unbelievable. i have only seen one other calais my colour? anyone seen many around? just wondering. and ollie have u got those pics yet?
Drifter69 is offline   Reply With Quote
Old 26-11-02, 16:31   #57
BlackVLTurbs
Player
 
Join Date: 04-10-02
Location: brisbane, QLD
Car:
Trader Rating: (0)
hey there

drifter... is you car gold on off gold...sorta like the series 200's? i have a mate who works at the bottl'o at maroochydore with a calais turbo the same as that, with some 18" chromies on it as well, it looks pretty sweet but needs to be lowered...looks like a 4bie!!!!

And to all those people after cb's...COME TO BRISBANE CAR SOUND, WE HAVE THEM CHEAPS AS..ABOUT $70 any who i might you guys around on the next cruise or in the city some night

later
BlackVLTurbs is offline   Reply With Quote
Old 26-11-02, 17:17   #58
Jeffo
Player
 
Join Date: 14-09-02
Location: QLD, sunny coast aight
Car: haha. do u really wanna know!
Trader Rating: (0)
Send a message via AIM to Jeffo
hey blackvlturbs. drifters car is more bronze than the one u know(randals) looks sortta similar at night but not in the day. i would call randals gold and craigs bronze. and to exchaser.. u have no idea how pissed off i was starting to get! i think we must have made up about 15 mins at least on u guys to catch u at the look out! was good fun though
Jeffo is offline   Reply With Quote
Old 26-11-02, 17:39   #59
InsaneVL
So Much Win
 
InsaneVL's Avatar
 
Join Date: 19-06-02
Location: Brisbane, QLD
Car: Just a Non-Turbo VL...
Trader Rating: (32)
should have gotten a map
__________________
The Grumpy one.
InsaneVL is offline   Reply With Quote
Old 26-11-02, 18:49   #60
Drifter69
Player
 
Join Date: 23-06-02
Location: QLD, Sunshine Coast
Car:
Trader Rating: (0)
haha jiffa did get a map.... didnt seem to make much difference... hahahah. i tohught the written directions on the map were spot on.. and yaeah blackvlturbos im mates with randal who works at bottle shop and his car is a goldy colour abnd mines a weird bronzey one...
Drifter69 is offline   Reply With Quote
Old 26-11-02, 20:04   #61
exchaser
9.96@134mph
 
exchaser's Avatar
 
Join Date: 07-06-02
Location: Brisbane, Western Suburbs
Car: 'ONC16'
Trader Rating: (15)
Send a message via ICQ to exchaser
Quote:
and to exchaser.. u have no idea how pissed off i was starting to get!
hahah dude.. when u called me on the phone.. i didnt wanna talk to you.. hahahh..i knew u were pissed man !!
__________________
:)
exchaser is offline   Reply With Quote
Old 26-11-02, 20:27   #62
Jeffo
Player
 
Join Date: 14-09-02
Location: QLD, sunny coast aight
Car: haha. do u really wanna know!
Trader Rating: (0)
Send a message via AIM to Jeffo
hahahah yeah exchaser! i didnt wanna talk to u either.. thats why i called ur bros phone. hahaha. nah all is well that ends well.. or how eva it goes :P
Jeffo is offline   Reply With Quote
Old 26-11-02, 21:19   #63
exchaser
9.96@134mph
 
exchaser's Avatar
 
Join Date: 07-06-02
Location: Brisbane, Western Suburbs
Car: 'ONC16'
Trader Rating: (15)
Send a message via ICQ to exchaser
haha man i didnt want to talk to u cause u were ready to drive ur car and its passengers into a rock wall u were so pissed off !..
i was thinkin **** man.. this dudes flaming and i cant do **** about it.. then u hung up on me u little bitch..
__________________
:)
exchaser is offline   Reply With Quote
Old 26-11-02, 21:28   #64
Anarchy
Player
 
Anarchy's Avatar
 
Join Date: 26-11-02
Location: Brisbane, Northern Suburbs
Car: VLCT
Trader Rating: (3)
Send a message via ICQ to Anarchy Send a message via MSN to Anarchy
Hey all...

I just recently signed up (bout 10 mins ago) and would just like to say after browsing through calaisturbo.com, the idea of selling my n/a 87 exec to purchase a 64 eh wagon, have promptly been thrown into oblivion, and replaced with the idea of selling the exec still but purchasin a VLT calais instead.

I attendted the Ex Chaser cruise on last sun and must say, i have definatly been converted.

Ohh yea FOOTAGE!!! 8) I was the dude in the blue-aero with the Digi Cam, and must say some nice footage was captured. Plenty of room for improvemnet never the less not bad for 1st attempt

I will be posting a link to footage in its own website as soon as i find a prog to edit the number plates, out ...if anyone has info on such a prog please let me know, or i could even send the footage on cd in either .mpeg/.mpg/.avi formate, so someone else could post it on the net. because i want all those in attendance and not to see it.

Thats all for now...

Anarchy
Anarchy is offline   Reply With Quote
Old 26-11-02, 21:37   #65
my88vl
Player
 
Join Date: 19-06-02
Location: Brisbane, Southside
Car: Toyota Surf
Trader Rating: (0)
Anarchy... you wouldn't happen to be in the club that has a member driving a Yellow Sigma by any chance??
__________________
VS Gone, Toyota Surf In
my88vl is offline   Reply With Quote
Old 26-11-02, 21:52   #66
Anarchy
Player
 
Anarchy's Avatar
 
Join Date: 26-11-02
Location: Brisbane, Northern Suburbs
Car: VLCT
Trader Rating: (3)
Send a message via ICQ to Anarchy Send a message via MSN to Anarchy
Ummm...naaa sorry man, I have absolutley no idea what you are talking about???

Allthough any club where a 'yellow sigma' is the main thing that remains in peoples minds is one club i think i'd steer clear of... :?
Anarchy is offline   Reply With Quote
Old 26-11-02, 22:07   #67
exchaser
9.96@134mph
 
exchaser's Avatar
 
Join Date: 07-06-02
Location: Brisbane, Western Suburbs
Car: 'ONC16'
Trader Rating: (15)
Send a message via ICQ to exchaser
hey bro, top effort with the filming, i saw u a few times takin some good footage, umm dont worry about editing number plates for the film man, too hard and too much effort.. just do it for pictures which will sit on the site for a while.
get that film up quick smart young lad ! haha
Ollie
__________________
:)
exchaser is offline   Reply With Quote
Old 26-11-02, 22:54   #68
VLT87
Player
 
Join Date: 22-05-02
Location: Brisbane, sthside
Car:
Trader Rating: (16)
Send a message via MSN to VLT87
Quote:
what on earth are u down with that pole between ur legs ? haha sus daawwgg !
thats not a pole it kinda slipped outta my pants whoops
VLT87 is offline   Reply With Quote
Old 26-11-02, 23:36   #69
BlackVLTurbs
Player
 
Join Date: 04-10-02
Location: brisbane, QLD
Car:
Trader Rating: (0)
ok ok ok...how do all you dudes know randal???
BlackVLTurbs is offline   Reply With Quote
Old 27-11-02, 06:32   #70
Jeffo
Player
 
Join Date: 14-09-02
Location: QLD, sunny coast aight
Car: haha. do u really wanna know!
Trader Rating: (0)
Send a message via AIM to Jeffo
hahahaha. blackvlturbs. me and craig know randal cause we live on the coast and drive vl's. hes a top bloke, will have to get him signed up in here i spose. and to anarchy.. dude u must have a solid amount of footage. every time i looked around u were out of the car and chasing down film. good **** man. and to exchaser.. me no hang up.. u run out of reception i thinks bro :P hahaha.
Jeffo is offline   Reply With Quote
Old 27-11-02, 08:05   #71
BlackVLTurbs
Player
 
Join Date: 04-10-02
Location: brisbane, QLD
Car:
Trader Rating: (0)
yeah i tried to get him in, but i guess he's too busy at work...or just damn lazy!!! i'm from the coast as well, but cause of uni i'm stuck in this hole called brisbane (no beach)

well say g'day to him for me next time you see him
BlackVLTurbs is offline   Reply With Quote
Old 28-11-02, 10:35   #72
ZED 310
Player
 
Join Date: 25-06-02
Location: QLD, Brisbane / GoldCoast
Car: POS Cressida
Trader Rating: (0)
Whoever put the pics up on the eternal wolf site, good job

Although too many pics of my ****in Datsuns rear end... perhaps u like ass from the old girls??

But yeh good stuff.
ZED 310 is offline   Reply With Quote
Old 28-11-02, 11:38   #73
Fresh_VL
Player
 
Fresh_VL's Avatar
 
Join Date: 21-06-02
Location: Brisbane, Southside
Car: VL Calais Turbo "10VLT", XR6T MK2
Trader Rating: (3)
Send a message via ICQ to Fresh_VL
eternal wolf site??
Fresh_VL is offline   Reply With Quote
Old 29-11-02, 09:44   #74
ParaDoxx
Player
 
Join Date: 29-07-02
Location: QLD, Sunshine Coast
Car: 1983 323 with blue neons and Dulux wash and wear paint.
Trader Rating: (2)
Send a message via ICQ to ParaDoxx
!

I have a few!.. nothing overly spesh

www.gunna.org/new/
__________________
mint
ParaDoxx is offline   Reply With Quote
Old 29-11-02, 09:57   #75
VL-Aero
Player
 
VL-Aero's Avatar
 
Join Date: 10-10-02
Location: Brisbane, outer northern
Car: p.gold berlina
Trader Rating: (2)
Send a message via ICQ to VL-Aero
some1 give me an email address to send my pics to (i have 20 or so) cause i dont have webspace to post them.

paradox - dont think that link works.
VL-Aero is offline   Reply With Quote
Reply

Thread Tools

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off

Forum Jump

Similar Threads

Thread Thread Starter Forum Replies Last Post
Exchaser Cruise #7 - my photos exchaser Queensland 5 19-06-03 18:02
EXCHASER CRUISE #7 - photos, movies & feedback exchaser Queensland 137 22-04-03 13:51
OFFICIAL EXCHASER CRUISE #6 SATURDAY 22nd FEB OVL087 Queensland 270 22-02-03 23:16
exchaser cruise #4 VIDEO exchaser Queensland 28 12-12-02 16:03


All times are GMT +10. The time now is 04:40.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2017, Jelsoft Enterprises Ltd.
Ad Management plugin by RedTyger