CalaisTurbo New Tags
User Name: Password:

Go Back   calaisturbo.com.au > Regional Events > Queensland
GRUNT Performance

Reply

 

Thread Tools
Old 08-11-02, 08:27   #51
evl87
Player
 
Join Date: 25-06-02
Location: Brisbane
Car:
Trader Rating: (0)
I think the 23rd sounds good.
evl87 is offline   Reply With Quote
Old 08-11-02, 10:34   #52
BlackVLTurbs
Player
 
Join Date: 04-10-02
Location: brisbane, QLD
Car:
Trader Rating: (0)
regarding sunshine coast

what's wrong with the sunshine coast?!?!?!?!
this is where i hail from, and sunday arvo's tend to be pretty good there. it seems to be the day when the coppers aren't around.
plus it won't be AS busy as the goldie in schoolies so no dropkicks throwin **** at my car
what do you think?
BlackVLTurbs is offline   Reply With Quote
Old 08-11-02, 11:55   #53
Jono
Player
 
Join Date: 08-11-02
Location: NSW
Car:
Trader Rating: (0)
hi fellas,
I'm new to the site and am thinking of cruisin up from Sydney to join ya cruise. To see whats happenin up Brissy area.

Have you's decided on a date?

Jono
Jono is offline   Reply With Quote
Old 08-11-02, 13:06   #54
exchaser
9.96@134mph
 
exchaser's Avatar
 
Join Date: 07-06-02
Location: Brisbane, Western Suburbs
Car: 'ONC16'
Trader Rating: (15)
Send a message via ICQ to exchaser
i'd like to say that i personally think we should keep the original date wich was Sunday 24th November.. and cruise to some sweet hills somewhere.. maybe mt glorious then to the sunny coast.. i dunno really.. someone would have to assure me that the sunny coast is ok on sunday arvos/night ?
sounds good to me tho.. definately the original date. (Daytime Cruise)
my thoughts.
Ollie.
__________________
:)
.
exchaser is offline   Reply With Quote
Old 08-11-02, 14:43   #55
ZED 310
Player
 
Join Date: 25-06-02
Location: QLD, Brisbane / GoldCoast
Car: POS Cressida
Trader Rating: (0)
OK, Ollie, think "Exchaser Cruise #4, Nite Owl", that is all the assurance yuo'll need

Thats what the Sunny Coast is like (if you're drunk enuff). There are ****s everywhere strolling along the side of the road in little skimpy outfits, and there is a street Brendan and I have nicknamed Sesame St, due to the numbers of young girls on it who look damn hot. All older than 16 tho.

Yeh, the Sunny Coast is decent on a Sunday arvo, lots of variety with cars, and did I mention the girls..? A lot of it is rice, which makes for a nice meal after you chop em down, but there are decent cars up there

One last thing, I got a msg here in my phone which says :-

"Hi Simo, its ollie! Yeah i have mastered tim the words year i am drinkin its good, tim will save me lata! bet u din see me haha bang bang bang. DEAD. exchaser!"

Drink in hand, you're gonna fit right in up the Sunny Coast. Now all you need to do is learn the ancient art of yelling "SHOWUSYERTITS" and "GET EM OUT" from moving vehicles, and my wisdom will be passed on. Remember - for maximum efficiency, yell it to Maxi Taxi's full of girls.

Yeh, I'll PM you some details on possible routes ok?? HAHA, had to link the cruise in somewhere...

SIMO!
ZED 310 is offline   Reply With Quote
Old 08-11-02, 15:10   #56
JVL87
Player
 
JVL87's Avatar
 
Join Date: 19-06-02
Location: Brisbane, southwest
Car: R32 GTR
Trader Rating: (0)
Send a message via ICQ to JVL87
haha classic... although for some reason i reackon maybe I'll be the passenger this time around...
i can't stress how boring it is driving my car these days... slow slow boring crap....so yeah maybe i'll go with dayle aka Bill or Ollie can drive my car...
ok I reackon definately the sunday, that can be my contribution for the day... i gtg catch ya's !!

Jay
JVL87 is offline   Reply With Quote
Old 08-11-02, 15:28   #57
exchaser
9.96@134mph
 
exchaser's Avatar
 
Join Date: 07-06-02
Location: Brisbane, Western Suburbs
Car: 'ONC16'
Trader Rating: (15)
Send a message via ICQ to exchaser
BANG BANG BANG.. **** ey when did u get that message ?? lol
umm.. sounds like the daytime cruise through the hills and then to the sunny coast is a goer.. i'm excited.. and as for jumbo boobs gurls u told me about.. :P NICE. - mmm.... if its anything like the night owl.. we are assured a good time, Andy.
hahaha
anyone with further ideas.. post away !
Ollie
__________________
:)
exchaser is offline   Reply With Quote
Old 08-11-02, 15:58   #58
Bill
Player
 
Bill's Avatar
 
Join Date: 23-09-02
Location: Brisbane
Car:
Trader Rating: (3)
Yeah jay your with me HoMiE, your the camera man this run. let ollie drive jvl87, just to make up numbers...Hopfully the car (mine) will be on the road and boostin by then :P , so have your fuel money ready baby
Bill is offline   Reply With Quote
Old 08-11-02, 16:33   #59
exchaser
9.96@134mph
 
exchaser's Avatar
 
Join Date: 07-06-02
Location: Brisbane, Western Suburbs
Car: 'ONC16'
Trader Rating: (15)
Send a message via ICQ to exchaser
haha dont even get started on the fuel money issue.. who jumped bak in the exel the other night after hogging the front seat the whole time without paying ?
certainly wasnt me. u poor pathetic scam ! haha..
__________________
:)
exchaser is offline   Reply With Quote
Old 08-11-02, 17:56   #60
OVL087
I wish I had an XE Falcon
 
OVL087's Avatar
 
Join Date: 23-05-02
Location: Brisbane, the local drugstore
Car: 9.90 @ 139mph
Trader Rating: (28)
hog my front seat with no fuel money either u pathetic ****
__________________
6BOOST Turbo Manifolds - 0410 730 598
OVL087 is offline   Reply With Quote
Old 08-11-02, 18:34   #61
Bill
Player
 
Bill's Avatar
 
Join Date: 23-09-02
Location: Brisbane
Car:
Trader Rating: (3)
HAHAHAHAH yeah but andy think of the good times we had hahahhaha
Bill is offline   Reply With Quote
Old 08-11-02, 19:13   #62
exchaser
9.96@134mph
 
exchaser's Avatar
 
Join Date: 07-06-02
Location: Brisbane, Western Suburbs
Car: 'ONC16'
Trader Rating: (15)
Send a message via ICQ to exchaser
ewwww....
__________________
:)
exchaser is offline   Reply With Quote
Old 08-11-02, 19:20   #63
OVL087
I wish I had an XE Falcon
 
OVL087's Avatar
 
Join Date: 23-05-02
Location: Brisbane, the local drugstore
Car: 9.90 @ 139mph
Trader Rating: (28)
you faggot
__________________
6BOOST Turbo Manifolds - 0410 730 598
OVL087 is offline   Reply With Quote
Old 08-11-02, 22:09   #64
BlackVLTurbs
Player
 
Join Date: 04-10-02
Location: brisbane, QLD
Car:
Trader Rating: (0)
oi zed 310, which part of the sunny coast are you talking about?!?

i come from the maroochydore/mooloolaba area and while there is a good mixture of cars around on a sunday afternoon, i have never seen the amount of chicks you are talking about, and they have never flashed me their tits (if they have them...most of the ****s on the side of the road are barely 16)

this is not to say don;t go to the sunny coast...it's a good place, with heaps of cars around on a sunday, and if all else fails we can always hit the freeway for some high rpm fun

email me with the latest when it comes to hand ollie
later
BlackVLTurbs is offline   Reply With Quote
Old 08-11-02, 22:43   #65
TurboFLASH
Player
 
Join Date: 18-06-02
Location: Brisbane
Car:
Trader Rating: (0)
exchaser don't forget to email me the details after all you clowns come to an agreement on when and where to go...hahaaa
TurboFLASH is offline   Reply With Quote
Old 09-11-02, 00:05   #66
VLT87
Player
 
Join Date: 22-05-02
Location: Brisbane, sthside
Car:
Trader Rating: (16)
Send a message via MSN to VLT87
re

well i got targeted tonight by the State Traffic Branch Cops. I got followed for about 10km they eventually pulled me over in a unmarked gold SS.

Told that " I accelerated too fast " from a intersection then they inspected my car . and put the mike up to the rear to check the noise level and it failed.

SO after all that a drive to mates place cost me 2 points Two defect notices and $330 in fines . And now i need to get a new exhasut as well as i was 103db and one section of my exhaust was like a couple of mm too low
VLT87 is offline   Reply With Quote
Old 09-11-02, 08:29   #67
TurboFLASH
Player
 
Join Date: 18-06-02
Location: Brisbane
Car:
Trader Rating: (0)
sorry to hear that man...
TurboFLASH is offline   Reply With Quote
Old 09-11-02, 09:03   #68
ZED 310
Player
 
Join Date: 25-06-02
Location: QLD, Brisbane / GoldCoast
Car: POS Cressida
Trader Rating: (0)
hahaha yeh u get no pity muther****er... accelerated too fast, hahahahahahahaha yeh well so long as u got done u can say how fast u were really going mm ****, saying that I'm gonna get ****ed over prolly. I need my horn back!!!!

BlackVLTurbs - This was awhile ago, so things may have changed.. I've normally been drunk, and well... that could explain a few things.
ZED 310 is offline   Reply With Quote
Old 09-11-02, 09:13   #69
OVL087
I wish I had an XE Falcon
 
OVL087's Avatar
 
Join Date: 23-05-02
Location: Brisbane, the local drugstore
Car: 9.90 @ 139mph
Trader Rating: (28)
thats pretty fkdup brenno

i think that same ss car is the one that got us for illegal parkin but i said i had broken down so i got my ass out of gettin a ticket.
__________________
6BOOST Turbo Manifolds - 0410 730 598
OVL087 is offline   Reply With Quote
Old 09-11-02, 10:24   #70
exchaser
9.96@134mph
 
exchaser's Avatar
 
Join Date: 07-06-02
Location: Brisbane, Western Suburbs
Car: 'ONC16'
Trader Rating: (15)
Send a message via ICQ to exchaser
yeah Andy u slack ****..... "ohh sorry yeah my dash lights kept goin out so i pulled over to chek it out, see that guy over there with the white vl, book him" hahaha
u weezle **** !

unlucky brendan... they dont go easy do they ?? far out..
__________________
:)
exchaser is offline   Reply With Quote
Old 09-11-02, 10:37   #71
OVL087
I wish I had an XE Falcon
 
OVL087's Avatar
 
Join Date: 23-05-02
Location: Brisbane, the local drugstore
Car: 9.90 @ 139mph
Trader Rating: (28)
haha stupid coppers , hahaah to the owner of the white vl too
__________________
6BOOST Turbo Manifolds - 0410 730 598
OVL087 is offline   Reply With Quote
Old 09-11-02, 11:00   #72
Fresh_VL
Player
 
Fresh_VL's Avatar
 
Join Date: 21-06-02
Location: Brisbane, Southside
Car: VL Calais Turbo "10VLT", XR6T MK2
Trader Rating: (3)
Send a message via ICQ to Fresh_VL
unlucky brendan, and yeah i thought we were gonna get done last night ollie, we were parked inside the gardens parking spaces when a cop car pulled in stopped, thought he was gonna block us in but then reversed out again
Fresh_VL is offline   Reply With Quote
Old 09-11-02, 12:03   #73
VLT87
Player
 
Join Date: 22-05-02
Location: Brisbane, sthside
Car:
Trader Rating: (16)
Send a message via MSN to VLT87
mmm

drinking at 1pm in arvo rocks and copper swrote wrong defect on ticket so im gonna contest one of them so yeah anyone see a guy yelling at cop car stonight thats prob me now wheres my mother****en can of bundy gone
VLT87 is offline   Reply With Quote
Old 09-11-02, 12:15   #74
exchaser
9.96@134mph
 
exchaser's Avatar
 
Join Date: 07-06-02
Location: Brisbane, Western Suburbs
Car: 'ONC16'
Trader Rating: (15)
Send a message via ICQ to exchaser
hahahahaha... drinking at 1pm in the afternoon.. someones up for a big night ! are u cruising with simo brendan ?
__________________
:)
exchaser is offline   Reply With Quote
Old 09-11-02, 12:40   #75
ZED 310
Player
 
Join Date: 25-06-02
Location: QLD, Brisbane / GoldCoast
Car: POS Cressida
Trader Rating: (0)
hahahahahaha Simo is gonna be drunk too.
ZED 310 is offline   Reply With Quote
Reply

Thread Tools

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off

Forum Jump

Similar Threads

Thread Thread Starter Forum Replies Last Post
OFFICIAL EXCHASER CRUISE #7 - SATURDAY 5th APRIL exchaser Queensland 207 05-04-03 22:03
OFFICIAL EXCHASER CRUISE #6 SATURDAY 22nd FEB OVL087 Queensland 270 22-02-03 22:16
OFFICIAL EXCHASER CRUISE #4 DATE exchaser Queensland 88 30-09-02 18:39


All times are GMT +10. The time now is 20:53.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2017, Jelsoft Enterprises Ltd.
Ad Management plugin by RedTyger