CalaisTurbo New Tags
User Name: Password:

Go Back   calaisturbo.com.au > Regional Events > Western Australia
JD CUSTOM

Reply

 

Thread Tools
Old 30-08-07, 23:40   #26
VLWAGONIT
Gold Members
 
Join Date: 11-07-06
Location: WA, SOR
Car: Vlc wagon, 89 GSXR 1100
Trader Rating: (20)
mad dog. thats a heaps gd effort. top job
__________________
Make calaisturbo.com.au great again
VLWAGONIT is offline   Reply With Quote
Old 31-08-07, 19:51   #27
fmx939
kek
 
fmx939's Avatar
 
Join Date: 26-03-06
Location: Perth, sor
Car: vlc 7ltr
Trader Rating: (11)
Quote:
Originally Posted by VLWAGONIT
mad dog. thats a heaps gd effort. top job
cheers buddy
fmx939 is offline   Reply With Quote
Old 31-08-07, 19:55   #28
leb vlt
Roll Cage Territory
 
leb vlt's Avatar
 
Join Date: 20-02-07
Location: Perth, north
Car: 10.8 @ 121 mph
Trader Rating: (62)
Send a message via MSN to leb vlt
great effort buzz cant wait 2 see it at the track
__________________
Adrenaline Performance & fabrication 9726 2322

HEKTIK FENCING, hit us up for a free quote 0403307549
leb vlt is offline   Reply With Quote
Old 14-10-07, 17:39   #29
fmx939
kek
 
fmx939's Avatar
 
Join Date: 26-03-06
Location: Perth, sor
Car: vlc 7ltr
Trader Rating: (11)
blah
.

Last edited by fmx939; 13-12-07 at 10:36.
fmx939 is offline   Reply With Quote
Old 14-10-07, 17:56   #30
Oliver
DB Tech Polarized
 
Oliver's Avatar
 
Join Date: 29-01-05
Location: WA, Perth
Trader Rating: (44)
Looks very nice
__________________
Quote:
Originally Posted by fullsick View Post
Awww thanks Oliver

I'm bringing a car full of girls for you as a thank you haha
Oliver is offline   Reply With Quote
Old 14-10-07, 18:14   #31
fmx939
kek
 
fmx939's Avatar
 
Join Date: 26-03-06
Location: Perth, sor
Car: vlc 7ltr
Trader Rating: (11)
Quote:
Originally Posted by Oliver
Looks very nice
cheers mate
fmx939 is offline   Reply With Quote
Old 14-10-07, 19:05   #32
Oliver
DB Tech Polarized
 
Oliver's Avatar
 
Join Date: 29-01-05
Location: WA, Perth
Trader Rating: (44)
no worries did you polish the rims yourself or get them done somewhere?
__________________
Quote:
Originally Posted by fullsick View Post
Awww thanks Oliver

I'm bringing a car full of girls for you as a thank you haha
Oliver is offline   Reply With Quote
Old 14-10-07, 19:18   #33
fmx939
kek
 
fmx939's Avatar
 
Join Date: 26-03-06
Location: Perth, sor
Car: vlc 7ltr
Trader Rating: (11)
Quote:
Originally Posted by Oliver
no worries did you polish the rims yourself or get them done somewhere?
nah a mate had them left over after he got some rims 4 his, got them for 100 bucks
fmx939 is offline   Reply With Quote
Old 14-10-07, 20:12   #34
JB90
Player
 
Join Date: 12-08-07
Location: Perth, 6051
Car: VY Exec on 20s
Trader Rating: (1)
looks nice and clean man. good work.
JB90 is offline   Reply With Quote
Old 14-10-07, 20:22   #35
BADVLSL
10 Sec VLT.. err.. to 100
 
BADVLSL's Avatar
 
Join Date: 24-03-04
Location: NSW, Newcastle
Trader Rating: (10)
Send a message via MSN to BADVLSL
pwoah! nice grass!
__________________
FS: VL T04E turbo and 3 Inch VLt dump pipe
BADVLSL is offline   Reply With Quote
Old 14-10-07, 21:40   #36
mdbvlct
Gold Members
 
mdbvlct's Avatar
 
Join Date: 02-10-07
Location: Perth, South
Car: Evo 8 MR , suzuki swift Gti (daily)
Trader Rating: (6)
damn man nice car reminds me of myne almost exact the same ive just dun a heap a werk on myne just waiting for my auto (getting built this week) then ill be down the plex aiming for a similar time c u there.
mdbvlct is offline   Reply With Quote
Old 14-10-07, 21:47   #37
fmx939
kek
 
fmx939's Avatar
 
Join Date: 26-03-06
Location: Perth, sor
Car: vlc 7ltr
Trader Rating: (11)
Quote:
Originally Posted by mdbvlct
damn man nice car reminds me of myne almost exact the same ive just dun a heap a werk on myne just waiting for my auto (getting built this week) then ill be down the plex aiming for a similar time c u there.
sick as mate, best of luck with it ay. i cant wait to hit the 1/4
fmx939 is offline   Reply With Quote
Old 15-10-07, 00:04   #38
VLWAGONIT
Gold Members
 
Join Date: 11-07-06
Location: WA, SOR
Car: Vlc wagon, 89 GSXR 1100
Trader Rating: (20)
best thing about it is u wld never know it runs a 12 by lookin at it. looks bloody good aswell
__________________
Make calaisturbo.com.au great again
VLWAGONIT is offline   Reply With Quote
Old 15-10-07, 17:28   #39
fmx939
kek
 
fmx939's Avatar
 
Join Date: 26-03-06
Location: Perth, sor
Car: vlc 7ltr
Trader Rating: (11)
Quote:
Originally Posted by VLWAGONIT
best thing about it is u wld never know it runs a 12 by lookin at it. looks bloody good aswell
cheers bro lets hope i can make it a lower 12
fmx939 is offline   Reply With Quote
Old 15-10-07, 17:49   #40
genki
10.84 @ 126mph
 
genki's Avatar
 
Join Date: 14-03-06
Location: WA, Perth, Tuart Hill
Car: Toyota JZX100 Chaser, Toyota Camry daily rocketship
Trader Rating: (0)
Quote:
Originally Posted by fmx939
new pics and with a cam an not my phone fingers crossed i can take her 4 a run this wed night. come say hi if ya at the plex
looks 'shnazzy'

i like.

but are u gonna paint the side skirt thingo black? silver looks abit meh

cant wait to see this thing out on a cruise, dont think ive paid much attention to it in the past
__________________
"*Power FC of the picture & FC commander is image. Exhibition is 'only the setting data'."
genki is offline   Reply With Quote
Old 15-10-07, 17:53   #41
-BERLINA-
Official Member
 
Join Date: 11-05-05
Location: Perth, SOR
Car: HX MONARO & VY Commodore
Trader Rating: (14)
Quote:
Originally Posted by genki
dont think ive paid much attention to it in the past

It's not like you would, half the time it is held together with tape!! jks


Michael, you going down this week wed??
Just read up, says your gonna..

You just need my mudflaps now

Last edited by -BERLINA-; 15-10-07 at 17:55.
-BERLINA- is offline   Reply With Quote
Old 15-10-07, 18:01   #42
fmx939
kek
 
fmx939's Avatar
 
Join Date: 26-03-06
Location: Perth, sor
Car: vlc 7ltr
Trader Rating: (11)
nah im gonna leave them silver, dunno y but i just am. its ok, it dont want attention an i dont think iv been on a cruise when u have mate.

haha yeh 4 some reason it likes to loose clips of the front bumper not just tape, speeeeeeeeeed tape haha. yeh will be see what this transbrake thing does eeep

give meeeeeeeeeeeeeeeeeee
fmx939 is offline   Reply With Quote
Old 15-10-07, 18:14   #43
-BERLINA-
Official Member
 
Join Date: 11-05-05
Location: Perth, SOR
Car: HX MONARO & VY Commodore
Trader Rating: (14)
Was you getting your interior re done? I remember talking to you about it once..
-BERLINA- is offline   Reply With Quote
Old 15-10-07, 18:23   #44
fmx939
kek
 
fmx939's Avatar
 
Join Date: 26-03-06
Location: Perth, sor
Car: vlc 7ltr
Trader Rating: (11)
Quote:
Originally Posted by -BERLINA-
Was you getting your interior re done? I remember talking to you about it once..
yeh mate, once i grabe a few more parts im gonna start on that. should be sweet once its done just gotta get some money 4 the front windscreen rust tho.
fmx939 is offline   Reply With Quote
Old 15-10-07, 19:24   #45
leb vlt
Roll Cage Territory
 
leb vlt's Avatar
 
Join Date: 20-02-07
Location: Perth, north
Car: 10.8 @ 121 mph
Trader Rating: (62)
Send a message via MSN to leb vlt
hurry up and pik up these head rest lol
__________________
Adrenaline Performance & fabrication 9726 2322

HEKTIK FENCING, hit us up for a free quote 0403307549
leb vlt is offline   Reply With Quote
Old 15-10-07, 20:40   #46
MaZzA
HYPO VL
 
MaZzA's Avatar
 
Join Date: 02-12-04
Location: Perth, north river
Trader Rating: (21)
Quote:
Originally Posted by fmx939
nah im gonna leave them silver, dunno y but i just am. its ok, it dont want attention an i dont think iv been on a cruise when u have mate.

haha yeh 4 some reason it likes to loose clips of the front bumper not just tape, speeeeeeeeeed tape haha. yeh will be see what this transbrake thing does eeep

give meeeeeeeeeeeeeeeeeee
finally got that transbrake in
nice work
wont be able to come watch, got a work meeting
let us know how u go
MaZzA is offline   Reply With Quote
Old 04-11-07, 22:59   #47
fmx939
kek
 
fmx939's Avatar
 
Join Date: 26-03-06
Location: Perth, sor
Car: vlc 7ltr
Trader Rating: (11)
bump 4 pics
fmx939 is offline   Reply With Quote
Old 04-11-07, 23:13   #48
dceptv
(. Y .)
 
dceptv's Avatar
 
Join Date: 22-11-02
Location: WA, Perth
Car: 2011 MN Triton GLXR T/D, 2010 Swift & 09 YZ250F
Trader Rating: (16)
Send a message via MSN to dceptv
and they are coming!@













Enjoy Them Mike!!!

Peace
Arie
__________________
Autopro Bentley
1145 Albany Hwy, Bentley
92586644 or 0433393852
Like The Shop On Facebook :D

Last edited by dceptv; 04-11-07 at 23:18. Reason: Automerged Doublepost
dceptv is offline   Reply With Quote
Old 04-11-07, 23:27   #49
fmx939
kek
 
fmx939's Avatar
 
Join Date: 26-03-06
Location: Perth, sor
Car: vlc 7ltr
Trader Rating: (11)
cheers Arie, they look sick bro
fmx939 is offline   Reply With Quote
Old 04-11-07, 23:30   #50
dceptv
(. Y .)
 
dceptv's Avatar
 
Join Date: 22-11-02
Location: WA, Perth
Car: 2011 MN Triton GLXR T/D, 2010 Swift & 09 YZ250F
Trader Rating: (16)
Send a message via MSN to dceptv
anytime...
Now all I have to do is invest in a good digital video camera and we're set for some transbrake fun

Cheers
Arie
__________________
Autopro Bentley
1145 Albany Hwy, Bentley
92586644 or 0433393852
Like The Shop On Facebook :D
dceptv is offline   Reply With Quote
Reply

Thread Tools

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off

Forum Jump


All times are GMT +10. The time now is 09:07.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2019, Jelsoft Enterprises Ltd.