CalaisTurbo New Tags
User Name: Password:

Go Back   calaisturbo.com.au > Regional Events > Western Australia
GRUNT Performance

Reply

 

Thread Tools
Old 08-07-09, 09:36   #151
Xibit0r
phwoarrrrr
 
Xibit0r's Avatar
 
Join Date: 19-07-04
Location: WA, Collie
Trader Rating: (14)
Shes busy until next week mate.
Xibit0r is offline   Reply With Quote
Old 08-07-09, 11:07   #152
burgo88
Gold Members
 
burgo88's Avatar
 
Join Date: 11-06-07
Location: Perth, south river
Car: vlt (BOOOSTN), VE GTS, RB26DETT GU Patrol
Trader Rating: (8)
Send a message via MSN to burgo88
shame on u lauren
u will just have to drive my red vl on cruises from now on !
__________________
aint life great wen my 6 beats ur 8 hahaha
burgo88 is offline   Reply With Quote
Old 08-07-09, 11:28   #153
Rusty-18
Player
 
Rusty-18's Avatar
 
Join Date: 21-04-08
Location: QLD, Rockhampton
Car: Genuine VL Calais (IN THE WORKSHOP)
Trader Rating: (0)
Send a message via MSN to Rusty-18
Dont sell... I have white/silver vlc with red interior too... funny thing too is i wanted to paint it same colour as what u originally wanted (custom cherry black)...
__________________
Common sense is not so common...
Rusty-18 is offline   Reply With Quote
Old 08-07-09, 11:37   #154
foxygirl
Player
 
foxygirl's Avatar
 
Join Date: 08-10-07
Location: Perth, down south
Car: 1972 Lj torana, N/A VL Calais
Trader Rating: (0)
yeah all my mates are hassling me to keep it lol
they all love the colour combo and the fact i have all the exterior chrome lol
__________________
LA Custom Art - Airbrushing and Designs
.
foxygirl is offline   Reply With Quote
Old 08-07-09, 16:51   #155
BT1BIG308
Player
 
Join Date: 29-05-09
Location: Perth, southern suburbs
Car:
Trader Rating: (0)
are u serious on selling it or just another timewaster?
BT1BIG308 is offline   Reply With Quote
Old 09-07-09, 20:25   #156
foxygirl
Player
 
foxygirl's Avatar
 
Join Date: 08-10-07
Location: Perth, down south
Car: 1972 Lj torana, N/A VL Calais
Trader Rating: (0)
yeah i was serious bout the sale up until about 20mins ago... my bf just bought me a granpa spec exec shell mint body, so now im gonna swap most stuff over. i will still be selling the calais regod with wateva is left in it
__________________
LA Custom Art - Airbrushing and Designs
foxygirl is offline   Reply With Quote
Old 09-07-09, 23:26   #157
BT1BIG308
Player
 
Join Date: 29-05-09
Location: Perth, southern suburbs
Car:
Trader Rating: (0)
what do u mean by whatever is left? not for 3k but surely ?
BT1BIG308 is offline   Reply With Quote
Old 09-07-09, 23:31   #158
Xibit0r
phwoarrrrr
 
Xibit0r's Avatar
 
Join Date: 19-07-04
Location: WA, Collie
Trader Rating: (14)
If you strip it ill give you the cost of the rego and thats it
Xibit0r is offline   Reply With Quote
Old 10-07-09, 11:45   #159
foxygirl
Player
 
foxygirl's Avatar
 
Join Date: 08-10-07
Location: Perth, down south
Car: 1972 Lj torana, N/A VL Calais
Trader Rating: (0)
would be a regod body with option to take the auto gearbox... the body will come with the exec blue int. will not have an engine. most the elecs will still be there including the deck, central locking and all that stuff, i will be taking the elec windows, cruise control and the alarm. havent decided whether or not i will be selling the working pop ups or not. il let u know in the next few days. sorry for ppl that were interested, it came as a surprise to me and my bf is well n truely gonna be in my good books for a long time
__________________
LA Custom Art - Airbrushing and Designs
foxygirl is offline   Reply With Quote
Old 10-07-09, 13:32   #160
burgo88
Gold Members
 
burgo88's Avatar
 
Join Date: 11-06-07
Location: Perth, south river
Car: vlt (BOOOSTN), VE GTS, RB26DETT GU Patrol
Trader Rating: (8)
Send a message via MSN to burgo88
lauren dont sell the rego shell till iv spoke to u about it ok! ill call laters
__________________
aint life great wen my 6 beats ur 8 hahaha
burgo88 is offline   Reply With Quote
Old 10-07-09, 14:15   #161
BT1BIG308
Player
 
Join Date: 29-05-09
Location: Perth, southern suburbs
Car:
Trader Rating: (0)
thanks for wasting pples time again, it annoys me when pple say they sellin a car then just play games and change there minds next time think before u sell just like other sellers i see on here.
BT1BIG308 is offline   Reply With Quote
Old 10-07-09, 14:52   #162
Xibit0r
phwoarrrrr
 
Xibit0r's Avatar
 
Join Date: 19-07-04
Location: WA, Collie
Trader Rating: (14)
Shes allowed to waste peoples time here, shes got tits.

Cheers for the ****around though.
Xibit0r is offline   Reply With Quote
Old 10-07-09, 15:47   #163
burgo88
Gold Members
 
burgo88's Avatar
 
Join Date: 11-06-07
Location: Perth, south river
Car: vlt (BOOOSTN), VE GTS, RB26DETT GU Patrol
Trader Rating: (8)
Send a message via MSN to burgo88
mate its her car. she can keep it if she likes, she was lookin for a shell the hole time so just so happened one was found, good for her cause chicks with vls are hot!

shes still selling the shell but!
__________________
aint life great wen my 6 beats ur 8 hahaha
burgo88 is offline   Reply With Quote
Old 10-07-09, 16:39   #164
foxygirl
Player
 
foxygirl's Avatar
 
Join Date: 08-10-07
Location: Perth, down south
Car: 1972 Lj torana, N/A VL Calais
Trader Rating: (0)
ummmmm for starters i was serious bout selling the calais, but coz my bf seen how upset i was bout selling it he decided to give me the shell... i knew nothing about it! he actually bought it for himself as he needed the engine out of it. when he seen how good the body was he decided to give it to me so i could still have a vl pretty sure if anyone else on here had something like that happen to them, they wouldnt turn it down coz ppl are interested in buying their car??? and i have already appologized, so harden up aye

or would it be best that i just be a **** and say deal with it ****ers?? lol
__________________
LA Custom Art - Airbrushing and Designs

Last edited by foxygirl; 10-07-09 at 16:40. Reason: Automerged Doublepost
foxygirl is offline   Reply With Quote
Old 10-07-09, 18:14   #165
Xibit0r
phwoarrrrr
 
Xibit0r's Avatar
 
Join Date: 19-07-04
Location: WA, Collie
Trader Rating: (14)
Hey i thanked you, i'm not getting all emo...

Sounds like burgo wants to **** you though.
Xibit0r is offline   Reply With Quote
Old 10-07-09, 18:27   #166
BT1BIG308
Player
 
Join Date: 29-05-09
Location: Perth, southern suburbs
Car:
Trader Rating: (0)
burgo wants to **** anything that drives a vl
yer no worries foxy ya ***** :P
BT1BIG308 is offline   Reply With Quote
Old 10-07-09, 19:12   #167
foxygirl
Player
 
foxygirl's Avatar
 
Join Date: 08-10-07
Location: Perth, down south
Car: 1972 Lj torana, N/A VL Calais
Trader Rating: (0)
lol yeah burgo luffss me lol
__________________
LA Custom Art - Airbrushing and Designs
foxygirl is offline   Reply With Quote
Old 10-07-09, 22:50   #168
malpaso
ILL-747
 
malpaso's Avatar
 
Join Date: 08-07-08
Location: WA, fremantle
Car: RS Liberty
Trader Rating: (12)
is bt1big308, chasebt1 sounds like it
malpaso is offline   Reply With Quote
Old 11-07-09, 01:27   #169
Xibit0r
phwoarrrrr
 
Xibit0r's Avatar
 
Join Date: 19-07-04
Location: WA, Collie
Trader Rating: (14)
Nah chasebt1 is an old ****

Lauren, you know burgo wants to **** you, not "luffs", hes gonna give you a limp
Xibit0r is offline   Reply With Quote
Old 11-07-09, 10:57   #170
foxygirl
Player
 
foxygirl's Avatar
 
Join Date: 08-10-07
Location: Perth, down south
Car: 1972 Lj torana, N/A VL Calais
Trader Rating: (0)
haha nah he knows my bf... he wouldnt even try lol
__________________
LA Custom Art - Airbrushing and Designs
foxygirl is offline   Reply With Quote
Old 11-07-09, 12:31   #171
Xibit0r
phwoarrrrr
 
Xibit0r's Avatar
 
Join Date: 19-07-04
Location: WA, Collie
Trader Rating: (14)
full rocko hard carnt?
Xibit0r is offline   Reply With Quote
Old 11-07-09, 13:06   #172
foxygirl
Player
 
foxygirl's Avatar
 
Join Date: 08-10-07
Location: Perth, down south
Car: 1972 Lj torana, N/A VL Calais
Trader Rating: (0)
nah he lives in riverton... thank god... im not gonna be in rocko much longer
__________________
LA Custom Art - Airbrushing and Designs
foxygirl is offline   Reply With Quote
Reply

Thread Tools

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off

Forum Jump


All times are GMT +10. The time now is 12:15.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2017, Jelsoft Enterprises Ltd.
Ad Management plugin by RedTyger