CalaisTurbo New Tags
User Name: Password:

Go Back   calaisturbo.com.au > Search Forums
GRUNT Performance

Showing results 1 to 25 of 52
Search took 4.47 seconds.
Search: Posts Made By: vlmenzy

Forum: Western Australia 25-08-14, 19:23
Replies: 0
Views: 965
Posted By vlmenzy
Wtb windshield visor & louver

Hi guys if you haven't guessed by what I'm after I'm trying to go for the nanna spec look (so original I know) I've been looking for months for a louver and windscreen visor to match my baby poo...
Forum: Western Australia 04-12-10, 09:55
Replies: 2
Views: 431
Posted By vlmenzy
the set sounds good :) pm sent

the set sounds good :) pm sent
Forum: Western Australia 04-12-10, 03:11
Replies: 2
Views: 431
Posted By vlmenzy
WTB: Vl Drivers window (urgent!)

did the old keys locked in car trick , long story short i got impatient and put a tyre iron through my drivers door window (i know im an idiot) , it was my only option left ?
If anyone has one...
Forum: Western Australia 10-11-10, 15:39
Replies: 23
Views: 1,403
Posted By vlmenzy
movember... An excuse to look like a seedy...

movember... An excuse to look like a seedy pedophile for a month haha love it
Forum: Western Australia 03-11-10, 23:48
Replies: 159
Views: 12,139
Posted By vlmenzy
how does it work ??? Can you take it down next...

how does it work ??? Can you take it down next week or you cant go back till you have the loop and harness and all that ? Btw nice run 11.4 pretty impressive
Forum: Western Australia 03-11-10, 19:27
Replies: 159
Views: 12,139
Posted By vlmenzy
im heading down , was gonna take my girl for a...

im heading down , was gonna take my girl for a run but too poor , also im hell scared haha
Forum: Western Australia 25-09-10, 00:54
Replies: 159
Views: 12,139
Posted By vlmenzy
That rx3 was sooo mint ! I wanted those rims !...

That rx3 was sooo mint ! I wanted those rims ! Dont think they could of made that thing look any better .
Forum: Western Australia 22-09-10, 23:59
Replies: 159
Views: 12,139
Posted By vlmenzy
omg ! That 10 sec calais ! Was not expecting it !...

omg ! That 10 sec calais ! Was not expecting it ! Little quiet burn out thought oh yeah cool then the light goes green other car takes off then he stalls it up hits transbrake and launches ! My jaw...
Forum: Western Australia 15-09-10, 23:42
Replies: 159
Views: 12,139
Posted By vlmenzy
i was stoked to see two vl turbos down there :)...

i was stoked to see two vl turbos down there :) and that orangy ls1 calais , good to see something other than a ve on the strip haha
Forum: Western Australia 12-09-10, 15:48
Replies: 12,450
Sticky: Spotted
Views: 900,422
Posted By vlmenzy
spotted sooooo many super sexy as vls and a few...

spotted sooooo many super sexy as vls and a few ct members at c4c ! Good to see :) yeeew
Forum: Western Australia 12-09-10, 11:47
Replies: 108
Views: 13,241
Posted By vlmenzy
so devo ! Got my car out of the shop fri so keen...

so devo ! Got my car out of the shop fri so keen for c4c running sweet ! But did the typical vl thing and died again ! Microtechs screwed
Forum: Western Australia 03-09-10, 23:11
Replies: 27
Views: 1,642
Posted By vlmenzy
seeing big skids on the start line makes my night...

seeing big skids on the start line makes my night haha who cares if its necessary or not ;) i froth over any kind of skid haha cant wait to see some vls down there , i wanna take mine down but im too...
Forum: Western Australia 02-09-10, 22:34
Replies: 27
Views: 1,642
Posted By vlmenzy
do a huge skid ! , gotta get those tires nice and...

do a huge skid ! , gotta get those tires nice and warm so they stick :) haha jj i need alot of advice too.
Forum: Western Australia 01-09-10, 23:59
Replies: 12,450
Sticky: Spotted
Views: 900,422
Posted By vlmenzy
spotted NO vls at the first woopass wednesday...

spotted NO vls at the first woopass wednesday meet for the season :( disapointed
Forum: Western Australia 01-09-10, 08:26
Replies: 12,450
Sticky: Spotted
Views: 900,422
Posted By vlmenzy
seen that walky again this morning driving in the...

seen that walky again this morning driving in the dark with no lights on ?
Forum: Western Australia 01-09-10, 00:18
Replies: 12,450
Sticky: Spotted
Views: 900,422
Posted By vlmenzy
Working in lakelands today seen dan89 again going...

Working in lakelands today seen dan89 again going into lakelands also about 13 stocko vls (yes i did try count them) drive past on the hwy also a walky following a vk ss on the hwy on the way home...
Forum: Western Australia 30-08-10, 22:33
Replies: 12
Views: 1,004
Posted By vlmenzy
im hell keen to get mine polished , where do you...

im hell keen to get mine polished , where do you get stuff like that done , how much does it set you back ? Id go full polish , screw the writing!
Forum: Western Australia 28-08-10, 15:16
Replies: 12,450
Sticky: Spotted
Views: 900,422
Posted By vlmenzy
seen a champagine / gold calais on the freeway...

seen a champagine / gold calais on the freeway heading south looked in good nick :)
Forum: Western Australia 26-08-10, 22:42
Replies: 35
Views: 2,359
Posted By vlmenzy
that calais is prob one of ours now ? Haha

that calais is prob one of ours now ? Haha
Forum: Western Australia 26-08-10, 00:19
Replies: 35
Views: 2,359
Posted By vlmenzy
there was a vl calais in one of the pics they...

there was a vl calais in one of the pics they showed of him as a kid ! Haha thats what i thought this thread was gonna be about ?
Forum: Western Australia 23-08-10, 01:38
Replies: 8
Views: 910
Posted By vlmenzy
im pretty keen on the vl calais rims , they in...

im pretty keen on the vl calais rims , they in good nik ?
Forum: Western Australia 22-08-10, 16:07
Replies: 12,450
Sticky: Spotted
Views: 900,422
Posted By vlmenzy
seen a maroon over silver clean as calais with...

seen a maroon over silver clean as calais with some old guy just chilling at 60ks on stirling hwy

---------- Post added 22-08-10 at 16:12 ----------

seen a maroon over silver clean as calais...
Forum: Western Australia 21-08-10, 19:18
Replies: 12,450
Sticky: Spotted
Views: 900,422
Posted By vlmenzy
spotted dan89 again heading north on mandurah...

spotted dan89 again heading north on mandurah road :) that car is gorgeous
Forum: Western Australia 21-08-10, 14:13
Replies: 60
Views: 3,271
Posted By vlmenzy
dam only night in sep iv got plans !

dam only night in sep iv got plans !
Forum: Western Australia 20-08-10, 21:50
Replies: 12,450
Sticky: Spotted
Views: 900,422
Posted By vlmenzy
spotted my car stuck in town again 2nd time in a...

spotted my car stuck in town again 2nd time in a week ! Glad it died next to a car park and not on the bridge or something silly like that !
Showing results 1 to 25 of 52

 
Forum Jump

All times are GMT +10. The time now is 11:02.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2018, Jelsoft Enterprises Ltd.
Ad Management plugin by RedTyger