CalaisTurbo New Tags END Ignore Digital Niche Code -->
User Name: Password:

Go Back   calaisturbo.com.au > Search Forums
G-Cylinder

Showing results 1 to 25 of 128
Search took 0.01 seconds.
Search: Posts Made By: -pumba-

Forum: South Australia 01-06-13, 19:26
Replies: 8,346
Views: 640,969
Posted By -pumba-
lol

lol
Forum: South Australia 15-11-12, 21:42
Replies: 8,346
Views: 640,969
Posted By -pumba-
spotted GMH_JET tonight cruisng past christies...

spotted GMH_JET tonight cruisng past christies beach police station
Forum: South Australia 04-11-12, 21:22
Replies: 8,346
Views: 640,969
Posted By -pumba-
ah yer was on my way to rare spares and somewhere...

ah yer was on my way to rare spares and somewhere else on port rd. :)
Forum: South Australia 13-09-12, 21:53
Replies: 8,346
Views: 640,969
Posted By -pumba-
cheers man, guessing u werent in a vl ? lol didnt...

cheers man, guessing u werent in a vl ? lol didnt see you
Forum: South Australia 20-08-12, 21:40
Replies: 8,346
Views: 640,969
Posted By -pumba-
good work man, cant wait to see this thing in...

good work man, cant wait to see this thing in person
Forum: South Australia 19-06-12, 22:29
Replies: 8,346
Views: 640,969
Posted By -pumba-
Yeah it's for sale on gumtree.

Yeah it's for sale on gumtree.
Forum: South Australia 04-05-12, 19:00
Replies: 8,346
Views: 640,969
Posted By -pumba-
That yellow VL was at mallanats last weekend....

That yellow VL was at mallanats last weekend. Young guy owns it. Don't think it's anyone off of here
Forum: South Australia 12-04-12, 08:10
Replies: 8,346
Views: 640,969
Posted By -pumba-
I don't thin ya did. Unless it was on a trailer...

I don't thin ya did. Unless it was on a trailer lol. Sprigzys car isn't on the rd
Forum: South Australia 19-01-12, 20:29
Replies: 8,346
Views: 640,969
Posted By -pumba-
spotted a bright orange over silver calais...

spotted a bright orange over silver calais thisarvo, had gold 19/20's i think, car full of people and p plates, heading down south rd past expressway intersection, not sure if it was turbo or not but...
Forum: South Australia 29-11-11, 20:10
Replies: 8,346
Views: 640,969
Posted By -pumba-
spotted a single tone white vlt calais mock up....

spotted a single tone white vlt calais mock up. had calais rear lights, think it had a flip front to, but had sl boot surrounds. on 17'' roh furys?? had a red turbo badge. any one off of here ?? was...
Forum: South Australia 16-08-11, 20:19
Replies: 8,346
Views: 640,969
Posted By -pumba-
fark yea, whos is it ? or is it nija **** like...

fark yea, whos is it ? or is it nija **** like every ****in thing in sa lol
Forum: South Australia 25-06-11, 19:26
Replies: 8,346
Views: 640,969
Posted By -pumba-
thats my old calais (going by the plates), some...

thats my old calais (going by the plates), some young guy owns it now i think, never used to have different pannels and look boonga though.

spotted a mint marron over asteriod 5.0 berlina on vyss...
Forum: South Australia 04-03-11, 23:32
Replies: 8,346
Views: 640,969
Posted By -pumba-
if its the one im thinking of its got an rb20 in...

if its the one im thinking of its got an rb20 in it.
Forum: South Australia 02-03-11, 12:13
Replies: 8,346
Views: 640,969
Posted By -pumba-
Ntmid8 hasn't even posted on this page that's why...

Ntmid8 hasn't even posted on this page that's why we didn't know who it was directed at.
Forum: South Australia 01-03-11, 18:23
Replies: 8,346
Views: 640,969
Posted By -pumba-
he does own a vn, but that isnt the guy that owns...

he does own a vn, but that isnt the guy that owns his calais now.
Forum: South Australia 01-03-11, 16:56
Replies: 8,346
Views: 640,969
Posted By -pumba-
wtf ?

wtf ?
Forum: South Australia 14-02-11, 22:05
Replies: 8,346
Views: 640,969
Posted By -pumba-
Spotted a red over silver VL Calais. Series 1....

Spotted a red over silver VL Calais. Series 1. Had Calais internationals on it and silver side skirts. At sirdonald bradman and west terrace intersection at 8.50 tonight.
Forum: South Australia 31-01-11, 20:33
Replies: 8,346
Views: 640,969
Posted By -pumba-
lol i was only getting 5psi when i left yours... ...

lol i was only getting 5psi when i left yours...
but still only getting like 8-9psi, dunno whats going on with that yet
Forum: South Australia 31-01-11, 12:10
Replies: 8,346
Views: 640,969
Posted By -pumba-
The dose is going lol am gonna do a cold air...

The dose is going lol am gonna do a cold air intake. Afm seems to have fixed that problem to Wayne
Forum: South Australia 29-01-11, 23:52
Replies: 8,346
Views: 640,969
Posted By -pumba-
cheers man, glad u liked the dose lol. the mrs...

cheers man, glad u liked the dose lol. the mrs was half asleep and freaked out haha
Forum: South Australia 26-01-11, 22:17
Replies: 8,346
Views: 640,969
Posted By -pumba-
ah didnt see u at all man but yea i was on my way...

ah didnt see u at all man but yea i was on my way to the cruise.
Forum: South Australia 16-01-11, 00:05
Replies: 8,346
Views: 640,969
Posted By -pumba-
Was with Locky when we saw ya. Looked real clean...

Was with Locky when we saw ya. Looked real clean mate

---------- Post added 16-01-11 at 00:37 ----------





Cheers mate. I did see you to but at the last second.
Forum: South Australia 14-01-11, 15:26
Replies: 8,346
Views: 640,969
Posted By -pumba-
I'll be out and about with Locky at some stage

I'll be out and about with Locky at some stage
Forum: South Australia 10-01-11, 22:29
Replies: 8,346
Views: 640,969
Posted By -pumba-
ah ok then.

ah ok then.
Forum: South Australia 09-01-11, 20:39
Replies: 8,346
Views: 640,969
Posted By -pumba-
didnt see you man, you in ur car ?

didnt see you man, you in ur car ?
Showing results 1 to 25 of 128

 
Forum Jump

All times are GMT +10. The time now is 10:11.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2017, Jelsoft Enterprises Ltd.
Ad Management plugin by RedTyger