CalaisTurbo New Tags
User Name: Password:

Go Back   calaisturbo.com.au > Search Forums
Tyres Now

Showing results 1 to 25 of 110
Search took 0.01 seconds.
Search: Posts Made By: 88wagon

Forum: VL Turbo Discussion 09-12-15, 19:13
Replies: 1,274
Views: 193,458
Posted By 88wagon
Got any pics of grafting a sedan rear seat to a...

Got any pics of grafting a sedan rear seat to a wagon rear psi_wagon?
Forum: VL Turbo Discussion 18-08-15, 19:14
Replies: 1,274
Views: 193,458
Posted By 88wagon
It's not an a9y matt I've got pics of the tags...

It's not an a9y matt I've got pics of the tags already it's an 87model so I'd say it's a hdt build
Forum: VL Turbo Discussion 07-06-15, 09:04
Replies: 1,274
Views: 193,458
Posted By 88wagon
He doesn't reply on eBay or gumtree or via texts...

He doesn't reply on eBay or gumtree or via texts so dunno what your supposed to do to contact him?
Forum: VL Turbo Discussion 08-03-15, 07:11
Replies: 1,274
Views: 193,458
Posted By 88wagon
Na seen pics of the tags for the "manual Calais...

Na seen pics of the tags for the "manual Calais wagon it's not a genuine a9y, he thinks it's a hdt build though.
Forum: VL Turbo Discussion 23-09-14, 12:59
Replies: 1,274
Views: 193,458
Posted By 88wagon
Lol I thought you were but couldn't remeber your...

Lol I thought you were but couldn't remeber your real name, and yeah I know who brought them mate dunno if he wants me to disclose his name though, you keen to buy one still?
Forum: VL Turbo Discussion 21-09-14, 17:14
Replies: 1,274
Views: 193,458
Posted By 88wagon
To late mate lol I was gonna message you about...

To late mate lol I was gonna message you about going halves in those wagons, all good haha
Forum: VL Turbo Discussion 20-09-14, 15:26
Replies: 1,274
Views: 193,458
Posted By 88wagon
Empty your inbox loach

Empty your inbox loach
Forum: VL Turbo Discussion 18-09-14, 15:50
Replies: 1,274
Views: 193,458
Posted By 88wagon
Where are you located loach?

Where are you located loach?
Forum: VL Turbo Discussion 17-09-14, 16:57
Replies: 1,274
Views: 193,458
Posted By 88wagon
Yeah I've been talking to old mate through pms he...

Yeah I've been talking to old mate through pms he says he may have one spare but a whole car as spares would be handy, although id onky need one..
Forum: VL Turbo Discussion 15-09-14, 21:48
Replies: 1,274
Views: 193,458
Posted By 88wagon
Do you have a car trailer Matt? Lol

Do you have a car trailer Matt? Lol
Forum: VL Turbo Discussion 15-09-14, 21:11
Replies: 1,274
Views: 193,458
Posted By 88wagon
I'd bid with you loach if I had a way of getting...

I'd bid with you loach if I had a way of getting one up to me but it's a bit hard and in the process of moving I'd want the blue one obviously haha
Forum: VL Turbo Discussion 23-08-14, 07:53
Replies: 1,274
Views: 193,458
Posted By 88wagon
So you also have a genuine a9y imperial blue...

So you also have a genuine a9y imperial blue turbo, I only know of mine and one other least we found another.
Forum: VL Turbo Discussion 17-08-14, 12:28
Replies: 1,274
Views: 193,458
Posted By 88wagon
8arn what colour are both your wagons?

8arn what colour are both your wagons?
Forum: VL Turbo Discussion 05-02-14, 09:24
Replies: 1,274
Views: 193,458
Posted By 88wagon
Replied mate Cheers Chris

Replied mate
Cheers Chris
Forum: VL Turbo Discussion 04-02-14, 07:46
Replies: 1,274
Views: 193,458
Posted By 88wagon
I can have a go at hosting pics later it needs...

I can have a go at hosting pics later it needs paint and the motor has a miss but otherwise all intact was initially thinking around 3 or so but am considering all fair offers I haven't got space I...
Forum: VL Turbo Discussion 03-02-14, 19:08
Replies: 1,274
Views: 193,458
Posted By 88wagon
Yeah I've asked for parts to as I don't want to...

Yeah I've asked for parts to as I don't want to pulk apart my na calais wagon, I'm considering selling the na one now to help fund my wedding, if anyones keen pm me and I'll send through pics etc
Forum: VL Turbo Discussion 02-02-14, 20:05
Replies: 1,274
Views: 193,458
Posted By 88wagon
Possibly another? ...

Possibly another?
http://www.gumtree.com.au/s-ad/point-cook/cars-vans-utes/vl-calais-wagon-v8-swap-for-cv8-monaro-/1037776647
Forum: VL Turbo Discussion 13-10-13, 15:04
Replies: 1,274
Views: 193,458
Posted By 88wagon
http://www.gumtree.com.au/s-ad/yokine/cars-vans-ut...

http://www.gumtree.com.au/s-ad/yokine/cars-vans-utes/vl-calais-wagon/1029280512
New one?
Forum: VL Turbo Discussion 28-09-13, 17:13
Replies: 1,274
Views: 193,458
Posted By 88wagon
I picked up a spare bumper today perfect...

I picked up a spare bumper today perfect condition with the top filler moulds,
I am after a rooflining though forna calais wagon need one to start reassembling the car, if anyine has one after...
Forum: VL Turbo Discussion 27-09-13, 21:39
Replies: 1,274
Views: 193,458
Posted By 88wagon
I have the other two vin plates if you need...

I have the other two vin plates if you need those? I'll try and track rego as its been at my mates parents place for years apparently and I have a few more pics if the whole car, roof is in primer as...
Forum: VL Turbo Discussion 27-09-13, 16:10
Replies: 1,274
Views: 193,458
Posted By 88wagon
Well I'll hopefully be adding that one to my...

Well I'll hopefully be adding that one to my collection next year, if you needvany more details let me know.
Cheers chris
Forum: VL Turbo Discussion 26-09-13, 18:56
Replies: 1,274
Views: 193,458
Posted By 88wagon
Is this one on the list? This is the v8 one I'm...

Is this one on the list? This is the v8 one I'm looking at purchasing if I get it for the right price.

61375
Forum: VL Turbo Discussion 04-09-13, 19:35
Replies: 1,274
Views: 193,458
Posted By 88wagon
How about this? ...

How about this?
http://www.gumtree.com.au/s-ad/adelaide-cbd/cars-vans-utes/all-original-a9y-holden-vl-calais-wagon-1-of-198/1026895847
Forum: VL Turbo Discussion 30-08-13, 19:37
Replies: 1,274
Views: 193,458
Posted By 88wagon
Yeah I know mainly posting so you can get in...

Yeah I know mainly posting so you can get in contact I think I may have found another I'll get back if I have..
Forum: VL Turbo Discussion 27-08-13, 20:25
Replies: 1,274
Views: 193,458
Posted By 88wagon
This one on the list? ...

This one on the list?
http://www.gumtree.com.au/s-ad/north-melbourne/cars-vans-utes/genuine-vl-calais-wagon-a9y/1026538909
Showing results 1 to 25 of 110

 
Forum Jump

All times are GMT +10. The time now is 17:16.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2018, Jelsoft Enterprises Ltd.
Ad Management plugin by RedTyger