CalaisTurbo New Tags
User Name: Password:

Go Back   calaisturbo.com.au > Search Forums
Oz Drive - Driver Education

Showing results 1 to 25 of 300
Search took 0.32 seconds.
Search: Posts Made By: EVL

Forum: Western Australia 29-06-17, 22:44
Replies: 19
Views: 2,787
Posted By EVL
so keen on this

so keen on this
Forum: Western Australia 03-06-17, 20:08
Replies: 743
Views: 67,765
Posted By EVL
Potentially it would, but not an option I'm...

Potentially it would, but not an option I'm considering at this stage. I scrapped the RB30 because it wouldn't pass IM240 and went this route got pre-approval before I bought anything.

All money...
Forum: Western Australia 03-06-17, 00:59
Replies: 743
Views: 67,765
Posted By EVL
Cheers Ol, Had a setback with rego, my...

Cheers Ol,

Had a setback with rego, my original application expired and my resubmission was rejected :|

I tried not to let it worry me too much because I needed it finished for the wedding one...
Forum: Western Australia 30-05-17, 20:14
Replies: 743
Views: 67,765
Posted By EVL
Oh how the years just slip away... **Large...

Oh how the years just slip away...

**Large post alert**

After losing a lot of love for this car, I went and got engaged to my mrs :)
Knowing that time was running out on random projects like...
Forum: Western Australia 05-05-17, 00:42
Replies: 743
Views: 67,765
Posted By EVL
Yep disgraceful sport price that's why the photo...

Yep disgraceful sport price that's why the photo is there ☺️

In other news finally got to drive this thing !

http://i66.tinypic.com/x22igy.jpg
Forum: Western Australia 25-04-17, 01:33
Replies: 743
Views: 67,765
Posted By EVL
haha never!

haha never!
Forum: Western Australia 24-04-17, 15:12
Replies: 743
Views: 67,765
Posted By EVL
Hey bro yep still got it, will hopefully get to...

Hey bro yep still got it, will hopefully get to drive it to my wedding on the weekend!

Here's a couple of sneaky preview pics :)


https://goo.gl/photos/yoGzj7suxTSvdVv49...
Forum: Western Australia 14-04-17, 16:40
Replies: 19
Views: 2,787
Posted By EVL
Good to go in 2-3 months

Good to go in 2-3 months
Forum: Western Australia 07-04-17, 00:27
Replies: 64
Views: 15,035
Posted By EVL
haha :P http://3.1m.yt/Oz7LL_h.png

haha :P

http://3.1m.yt/Oz7LL_h.png
Forum: Western Australia 06-04-17, 00:17
Replies: 95
Views: 31,130
Posted By EVL
Pics pls

Pics pls
Forum: Western Australia 05-04-17, 23:53
Replies: 743
Views: 67,765
Posted By EVL
Lol nearly 3 years since it started. Here is...

Lol nearly 3 years since it started.

Here is a photo montage of what has been happening since then:

http://3.1m.yt/dGLMsax.jpg
Forum: Western Australia 05-04-17, 23:23
Replies: 46
Views: 10,668
Posted By EVL
yesss

yesss
Forum: Western Australia 05-04-17, 23:22
Replies: 64
Views: 15,035
Posted By EVL
http://2.1m.yt/0C47O2T.jpg

http://2.1m.yt/0C47O2T.jpg
Forum: Western Australia 08-12-16, 23:41
Replies: 64
Views: 15,035
Posted By EVL
CTWA is primed for a rebirth, any LS weapons...

CTWA is primed for a rebirth, any LS weapons nearly ready to hit the streets?
Forum: Western Australia 03-11-16, 01:28
Replies: 64
Views: 15,035
Posted By EVL
Lol

Lol
Forum: Western Australia 09-05-16, 15:33
Replies: 64
Views: 15,035
Posted By EVL
Hoping to have mine done around September

Hoping to have mine done around September
Forum: Western Australia 26-02-16, 16:38
Replies: 95
Views: 31,130
Posted By EVL
jeez are you sponsored or something now Steve? XD

jeez are you sponsored or something now Steve? XD
Forum: Western Australia 11-01-16, 11:44
Replies: 40
Views: 9,251
Posted By EVL
Cheers for that fellas I'll add them all to the...

Cheers for that fellas I'll add them all to the list i'm hoping the longer I stall with this the better decision gets made haha
Forum: Western Australia 30-12-15, 16:57
Replies: 40
Views: 9,251
Posted By EVL
yep looked at them, don't like 20's on non body...

yep looked at them, don't like 20's on non body kit VL's too big imho
Forum: Western Australia 30-12-15, 15:56
Replies: 40
Views: 9,251
Posted By EVL
Think i might just go the 1 piece simmons, why...

Think i might just go the 1 piece simmons, why are they staggered sizes though?...
Forum: Western Australia 30-12-15, 15:04
Replies: 40
Views: 9,251
Posted By EVL
I have not yet Michael, pls send help

I have not yet Michael, pls send help
Forum: Western Australia 24-12-15, 14:42
Replies: 40
Views: 9,251
Posted By EVL
Anyone treating their VL's for xmas?

Anyone treating their VL's for xmas?
Forum: Western Australia 18-12-15, 03:52
Replies: 40
Views: 9,251
Posted By EVL
not sure i've ever noticed those vz maloo wheels...

not sure i've ever noticed those vz maloo wheels steve will add them to the think list!

---------- Post added 18-12-15 at 01:53 ----------

not a huge sigs fan :/
Forum: Western Australia 18-12-15, 00:17
Replies: 40
Views: 9,251
Posted By EVL
haha you're about 5 years too late bud ...

haha you're about 5 years too late bud

---------- Post added 17-12-15 at 22:19 ----------

i need help choosing rims.
vx gts - hard to find, expensive, miss them tho
new china simmons -...
Forum: Western Australia 17-12-15, 23:04
Replies: 64
Views: 15,035
Posted By EVL
yes!

yes!
Showing results 1 to 25 of 300

 
Forum Jump

All times are GMT +10. The time now is 05:35.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2017, Jelsoft Enterprises Ltd.
Ad Management plugin by RedTyger