CalaisTurbo New Tags
User Name: Password:

Go Back   calaisturbo.com.au > Search Forums
Calais Turbo Advertising

Showing results 1 to 25 of 26
Search took 0.00 seconds.
Search: Posts Made By: ink

Forum: Western Australia 26-08-14, 22:28
Replies: 1,263
Views: 138,544
Posted By ink
Ill come out for a cruise, get some of the...

Ill come out for a cruise, get some of the regulars out again, would be hilarious!

Are any of your VL's operational Ol??
Forum: Western Australia 24-06-13, 19:14
Replies: 1,263
Views: 138,544
Posted By ink
How many ppl have a VLs on the road atm?

How many ppl have a VLs on the road atm?
Forum: Western Australia 30-06-12, 18:13
Replies: 1,263
Views: 138,544
Posted By ink
CT is dead

CT is dead
Forum: Western Australia 09-03-12, 19:26
Replies: 1,263
Views: 138,544
Posted By ink
Nah looks like a no commit from me and my people ...

Nah looks like a no commit from me and my people
Gaaaaay
Forum: Western Australia 08-03-12, 21:17
Replies: 1,263
Views: 138,544
Posted By ink
I put something on Fb, just waiting to see how...

I put something on Fb, just waiting to see how many homies are keen, thinking a cruise up to mundaring, get some Little Caesars pizza!
I'll post up a meet point and time if enough ppl are keen...
Forum: Western Australia 06-03-12, 15:49
Replies: 1,263
Views: 138,544
Posted By ink
Anyone keen to get their VLs out this friday...

Anyone keen to get their VLs out this friday night???
Forum: Western Australia 28-10-11, 14:15
Replies: 1,263
Views: 138,544
Posted By ink
C'mon oliver, stop being all mysterious, update...

C'mon oliver, stop being all mysterious, update your car thread! Or I could upload that recent FB flick of your VL?? lol
Forum: Western Australia 26-10-11, 17:05
Replies: 1,263
Views: 138,544
Posted By ink
Been saying you ll get it painted for years hey! ...

Been saying you ll get it painted for years hey!
Getting more rust cut out before the paint is laid down?
Forum: Western Australia 21-10-11, 00:32
Replies: 1,263
Views: 138,544
Posted By ink
Used to have a monthly night cruise thing and...

Used to have a monthly night cruise thing and some other members would occasionally run other cruises, most people atm have their VLs off the road, fixing, engineering or in the build
Forum: Western Australia 15-09-11, 23:56
Replies: 1,263
Views: 138,544
Posted By ink
We need davo, dan, Josh and the Jews VLs running...

We need davo, dan, Josh and the Jews VLs running for CT shenanigans!
Forum: Western Australia 16-03-11, 22:06
Replies: 1,263
Views: 138,544
Posted By ink
Is anyone committing to the antilag cruise this...

Is anyone committing to the antilag cruise this Friday?

Vendetta, Gold and myself will be creeping, if anyone is keen to meet up prior, holla!
Forum: Western Australia 27-09-10, 15:43
Replies: 1,263
Views: 138,544
Posted By ink
Keen, when and where?? hillaries bottom car park,...

Keen, when and where?? hillaries bottom car park, and a coastal run??
Forum: Western Australia 10-08-10, 21:58
Replies: 1,263
Views: 138,544
Posted By ink
Yeah for sure Ol! Heaps of maps, just some ideas....

Yeah for sure Ol! Heaps of maps, just some ideas. Don't know whether they will be good maps tho, have to run them and find out me thinks!
Forum: Western Australia 10-08-10, 15:34
Replies: 1,263
Views: 138,544
Posted By ink
my 16v 100kw corolla will chop you jack! haha, i...

my 16v 100kw corolla will chop you jack! haha, i miss Ink so much, i <3 boost!
Forum: Western Australia 10-08-10, 15:09
Replies: 1,263
Views: 138,544
Posted By ink
Yo so i've got bulk cruise maps off sam's mate......

Yo so i've got bulk cruise maps off sam's mate... should have Ink back by thursday/friday this wk, so ill be keen to run some of these maps in my rust free VL!
Forum: Western Australia 03-08-10, 22:44
Replies: 1,263
Views: 138,544
Posted By ink
wait a few weeks and then ill have ink back!

wait a few weeks and then ill have ink back!
Forum: Western Australia 13-06-10, 13:30
Replies: 1,263
Views: 138,544
Posted By ink
^^^ word! Anyone heading out cruising today?...

^^^ word!

Anyone heading out cruising today? Great day for it... might head down the coast in a bit!
Forum: Western Australia 25-02-10, 17:28
Replies: 1,263
Views: 138,544
Posted By ink
yeah good call Oliver, cold air is preferable...

yeah good call Oliver, cold air is preferable haha... does anyone else have the povo spec no air con? today was crazy
Forum: Western Australia 25-02-10, 13:56
Replies: 1,263
Views: 138,544
Posted By ink
Finally got my car back from the garage, anything...

Finally got my car back from the garage, anything happening this wkend with the CT ppl??

Alex
Forum: Western Australia 20-02-10, 17:19
Replies: 1,263
Views: 138,544
Posted By ink
I so wished i could've been in attendance... Damn...

I so wished i could've been in attendance... Damn would be thieves busting up my car!
Forum: Western Australia 19-02-10, 17:29
Replies: 1,263
Views: 138,544
Posted By ink
The VL is still at the workshop, won't be making...

The VL is still at the workshop, won't be making the antilag cruise in INK...
I should be there with some mates, hope to see you CT guys there.
Forum: Western Australia 18-02-10, 20:31
Replies: 1,263
Views: 138,544
Posted By ink
my car was broken into on wed morning, car is...

my car was broken into on wed morning, car is currnetly at the mechanics...
I'm hoping i'll have it back for the antilag cruise...
Forum: Western Australia 29-01-10, 00:08
Replies: 1,263
Views: 138,544
Posted By ink
a date hasn't been announced yet, other than...

a date hasn't been announced yet, other than jan/feb, so soon i'm asssuming...

Some of the antilag cruises can be pretty big, but the forum itself is full of keyboard warriors/clowns.
You should...
Forum: Western Australia 28-01-10, 17:24
Replies: 1,263
Views: 138,544
Posted By ink
It's still to be announced, but late jan/feb is...

It's still to be announced, but late jan/feb is the go... i should be keen matt, we can have runs, see if that WRX commits :D
Forum: Western Australia 21-01-10, 21:37
Replies: 1,263
Views: 138,544
Posted By ink
yeah im keen as mustard!

yeah im keen as mustard!
Showing results 1 to 25 of 26

 
Forum Jump

All times are GMT +10. The time now is 05:49.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2017, Jelsoft Enterprises Ltd.
Ad Management plugin by RedTyger