CalaisTurbo New Tags END Ignore Digital Niche Code -->
User Name: Password:

Go Back   calaisturbo.com.au > Search Forums
Calais Turbo Advertising

Showing results 1 to 25 of 147
Search took 0.03 seconds.
Search: Posts Made By: HOT-30T

Forum: New South Wales 11-11-11, 10:39
Replies: 2,799
Views: 236,688
Posted By HOT-30T
ill be helping put a cruise together for a fellow...

ill be helping put a cruise together for a fellow vl driver needs surgery and is thinking about selling his calais to pay for it one of the neatest calais iv seen getting around lately but would be...
Forum: New South Wales 03-11-11, 19:57
Replies: 2,799
Views: 236,688
Posted By HOT-30T
i just bought a cv8-z yeah its nice to drive but...

i just bought a cv8-z yeah its nice to drive but its not the same as driving a vl
Forum: New South Wales 16-10-11, 17:20
Replies: 2,799
Views: 236,688
Posted By HOT-30T
p plater? ---------- Post added 16-10-11 at...

p plater?

---------- Post added 16-10-11 at 18:23 ----------

well the monaro didnt get the best introductory to the cruise scene dumb ass decides to drive into the passenger door while...
Forum: New South Wales 07-09-11, 22:43
Replies: 2,799
Views: 236,688
Posted By HOT-30T
ill bring the monaro

ill bring the monaro
Forum: New South Wales 09-07-11, 09:32
Replies: 2,799
Views: 236,688
Posted By HOT-30T
yeah well they were in local workshops seen 2 at...

yeah well they were in local workshops seen 2 at premier exhuast both with fairly big setups there was a white twincam one at 4b action and a few i seen a while ago stripped for paint apparently one...
Forum: New South Wales 07-07-11, 12:50
Replies: 2,799
Views: 236,688
Posted By HOT-30T
iv seen atleast 4 or 5 big builds under way...

iv seen atleast 4 or 5 big builds under way lately and a few of the na's are getting 25det put in them
Forum: New South Wales 04-06-11, 12:48
Replies: 2,799
Views: 236,688
Posted By HOT-30T
getting rego papers made up for my blueslip next...

getting rego papers made up for my blueslip next week :)
Forum: New South Wales 04-05-11, 17:31
Replies: 2,799
Views: 236,688
Posted By HOT-30T
i'll check the bank

i'll check the bank
Forum: New South Wales 22-04-11, 11:36
Replies: 2,799
Views: 236,688
Posted By HOT-30T
sounds mad i drove home with half a stack lol

sounds mad i drove home with half a stack lol
Forum: New South Wales 16-03-11, 15:25
Replies: 2,799
Views: 236,688
Posted By HOT-30T
And again this arvi in wickham haha

And again this arvi in wickham haha
Forum: New South Wales 14-03-11, 13:25
Replies: 2,799
Views: 236,688
Posted By HOT-30T
Steve was that u comin onto industrial hwy out of...

Steve was that u comin onto industrial hwy out of kooragang way? Lil heavily on the throttle? Hahaha ute sounds sick
Forum: New South Wales 08-03-11, 13:35
Replies: 2,799
Views: 236,688
Posted By HOT-30T
eat747 looking sweet in sc

eat747 looking sweet in sc
Forum: New South Wales 13-02-11, 13:48
Replies: 2,799
Views: 236,688
Posted By HOT-30T
no worries i couldnt find mine anyway

no worries i couldnt find mine anyway
Forum: New South Wales 05-02-11, 13:25
Replies: 2,799
Views: 236,688
Posted By HOT-30T
i might have 2 ill look later but i think i gave...

i might have 2 ill look later but i think i gave all my spares away wen i sold my car
Forum: New South Wales 01-12-10, 21:12
Replies: 2,799
Views: 236,688
Posted By HOT-30T
have u ever owned a car without thinking abouts...

have u ever owned a car without thinking abouts mods? lol
Forum: New South Wales 07-11-10, 21:07
Replies: 2,799
Views: 236,688
Posted By HOT-30T
not much left to go been trying to get me skyline...

not much left to go been trying to get me skyline back on the road so i can sell it first tho
Forum: New South Wales 03-11-10, 21:25
Replies: 2,799
Views: 236,688
Posted By HOT-30T
i think the red one is a rb25 a mates mate use to...

i think the red one is a rb25 a mates mate use to have it or very similar
Forum: New South Wales 02-11-10, 20:28
Replies: 2,799
Views: 236,688
Posted By HOT-30T
i dont think many of them if any were turbz i...

i dont think many of them if any were turbz i think there all p platers and dont think any of them have a profile and its not my old car was owned by another kieran from elermore vale tho lol
Forum: New South Wales 16-09-10, 22:24
Replies: 2,799
Views: 236,688
Posted By HOT-30T
still not goin lol....... lost the skyline for a...

still not goin lol....... lost the skyline for a day but got it back its in the process of gettin fixed stuck to the work truck for dunno how long :(
Forum: New South Wales 09-08-10, 23:14
Replies: 2,799
Views: 236,688
Posted By HOT-30T
poor bugger lol

poor bugger lol
Forum: New South Wales 04-08-10, 19:45
Replies: 2,799
Views: 236,688
Posted By HOT-30T
should be sparking the beast up on friday

should be sparking the beast up on friday
Forum: New South Wales 27-07-10, 23:10
Replies: 2,799
Views: 236,688
Posted By HOT-30T
hahaha i gotta get it running first :D

hahaha i gotta get it running first :D
Forum: New South Wales 21-07-10, 20:27
Replies: 2,799
Views: 236,688
Posted By HOT-30T
would do but got a new phone and dont have ya...

would do but got a new phone and dont have ya number send it to us hoping to have it running next week for a tune and cruise for charity

---------- Post added 22-07-10 at 16:41 ----------
...
Forum: New South Wales 15-07-10, 22:08
Replies: 2,799
Views: 236,688
Posted By HOT-30T
yeah i dont care any wheres good. im just hoping...

yeah i dont care any wheres good. im just hoping my wheels are rolling on the weekend like planned dont wanna take the skyline hahaha
Forum: New South Wales 14-07-10, 18:57
Replies: 2,799
Views: 236,688
Posted By HOT-30T
north or south? im thinking north to many cops on...

north or south? im thinking north to many cops on the coast
Showing results 1 to 25 of 147

 
Forum Jump

All times are GMT +10. The time now is 19:42.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2017, Jelsoft Enterprises Ltd.
Ad Management plugin by RedTyger