CalaisTurbo New Tags
User Name: Password:

Go Back   calaisturbo.com.au > Search Forums
Calais Turbo Advertising

Showing results 1 to 25 of 245
Search took 0.01 seconds.
Search: Posts Made By: vlturrrbo

Forum: New South Wales 04-09-12, 17:52
Replies: 2,799
Views: 239,022
Posted By vlturrrbo
yeah there was on sat at 4B action mitchell rd...

yeah there was on sat at 4B action mitchell rd cardiff was a top day out too :)
Forum: New South Wales 31-07-12, 14:15
Replies: 2,799
Views: 239,022
Posted By vlturrrbo
didnt see any of u boys in town on sunday when i...

didnt see any of u boys in town on sunday when i finally got in for a cruise its dead as for a nice day now i know why i stopped going in a year ago
Forum: New South Wales 16-04-11, 18:19
Replies: 2,799
Views: 239,022
Posted By vlturrrbo
yeah that sounds like me lol it gets around the...

yeah that sounds like me lol it gets around the bird scarer and still for sale also performed excellent at powercruise but needs to go top work ute or cruiser as well does it all ppl ;)
Forum: New South Wales 22-01-11, 15:15
Replies: 2,799
Views: 239,022
Posted By vlturrrbo
lol ned if i hear of anything ill let you know ...

lol ned if i hear of anything ill let you know

taking tonner to powercruise its blown now 480 atw then sellin it im bored again
Forum: New South Wales 19-01-11, 16:31
Replies: 2,799
Views: 239,022
Posted By vlturrrbo
lol ned i had a white 1 in my shed for 4 years...

lol ned i had a white 1 in my shed for 4 years until 6 months ago threw it away
Forum: New South Wales 03-11-10, 13:37
Replies: 2,799
Views: 239,022
Posted By vlturrrbo
azza i didnt know u went all n/a on us lol

azza i didnt know u went all n/a on us lol
Forum: New South Wales 28-10-10, 07:51
Replies: 2,799
Views: 239,022
Posted By vlturrrbo
was a rip to begin with anyway for a 5-6 hour...

was a rip to begin with anyway for a 5-6 hour event they wanted same price for entry as 4 day powercruise price

but im still gunna go for a look cause i dont own azzas vl that would win the...
Forum: New South Wales 12-06-10, 20:15
Replies: 2,799
Views: 239,022
Posted By vlturrrbo
i might go wont be the same without the antilag...

i might go wont be the same without the antilag tho :(
Forum: New South Wales 04-06-10, 14:04
Replies: 2,799
Views: 239,022
Posted By vlturrrbo
yes them were the days of old when good times...

yes them were the days of old when good times were had by all and cops were almost non existent and you could tear up the island
Forum: New South Wales 26-05-10, 07:31
Replies: 2,799
Views: 239,022
Posted By vlturrrbo
poofter hooks are back hey at least is was with...

poofter hooks are back hey at least is was with the right driver lol

im sellin a datto 1600 that is set up for 13b turbo have pulled the motor out to go in another car so sellin as a complete car...
Forum: New South Wales 19-04-10, 14:46
Replies: 2,799
Views: 239,022
Posted By vlturrrbo
go and see kevin price at price engines at...

go and see kevin price at price engines at cardiff but dont think yoou can go there and talk **** with him either do it or dont he's a no bull chit kinda guy but does a awesome job
Forum: New South Wales 16-04-10, 16:39
Replies: 2,799
Views: 239,022
Posted By vlturrrbo
exhaust shops are guns at them 9 times outa 10...

exhaust shops are guns at them 9 times outa 10 the original ones snap when changing manifolds and then it time to bring out the easyouts:eek:
Forum: New South Wales 12-04-10, 13:14
Replies: 2,799
Views: 239,022
Posted By vlturrrbo
yeah takin the tunner for a blap

yeah takin the tunner for a blap
Forum: New South Wales 11-04-10, 19:01
Replies: 2,799
Views: 239,022
Posted By vlturrrbo
i heard there were tumbleweeds spotted rollin...

i heard there were tumbleweeds spotted rollin down the street
Forum: New South Wales 06-04-10, 18:49
Replies: 2,799
Views: 239,022
Posted By vlturrrbo
need a vt passenger guard for my mrs wagon ASAP...

need a vt passenger guard for my mrs wagon ASAP preferably in white have some $$ if in good cond ring or pm me if you know or see anything guys please

cheers steve
Forum: New South Wales 05-04-10, 14:08
Replies: 2,799
Views: 239,022
Posted By vlturrrbo
the filth is thick today azza seen 6 in half a...

the filth is thick today azza seen 6 in half a hour and they were all busy at the time
Forum: New South Wales 11-03-10, 15:52
Replies: 2,799
Views: 239,022
Posted By vlturrrbo
slightly homosexual???!!!!:D :D :D :D

slightly homosexual???!!!!:D :D :D :D
Forum: New South Wales 12-02-10, 19:26
Replies: 2,799
Views: 239,022
Posted By vlturrrbo
now now azz theres no need for sarcasim we all...

now now azz theres no need for sarcasim we all know how resposible us tradies are and yes brad that was me he is a duchbag
Forum: New South Wales 12-02-10, 12:14
Replies: 2,799
Views: 239,022
Posted By vlturrrbo
yeah 1 skid no warning or nuthin and ive never...

yeah 1 skid no warning or nuthin and ive never broken the rules any other time either spewin hey
Forum: New South Wales 12-02-10, 05:39
Replies: 2,799
Views: 239,022
Posted By vlturrrbo
lol azza now when i do 200 kmph runs thru traffic...

lol azza now when i do 200 kmph runs thru traffic on hunter st the cops will be watchin thanks mate

gup has just informed me i am banned frm powercruise this year:mad: :mrt: :(
Forum: New South Wales 07-02-10, 20:22
Replies: 2,799
Views: 239,022
Posted By vlturrrbo
no just a little private road we have up here its...

no just a little private road we have up here its not as tho id put it on here for the dogs to see anyway
Forum: New South Wales 06-02-10, 14:47
Replies: 2,799
Views: 239,022
Posted By vlturrrbo
we have our own little drag strip out here even...

we have our own little drag strip out here even has its own doughnut pad its no WSID but itl do us for fun
Forum: New South Wales 05-02-10, 07:59
Replies: 2,799
Views: 239,022
Posted By vlturrrbo
will never be the same as the old days round the...

will never be the same as the old days round the woodchip side thats when it was the **** if you never seen it then youve never seen it go off
Forum: New South Wales 07-01-10, 07:50
Replies: 2,799
Views: 239,022
Posted By vlturrrbo
pretty sure in the for sale thread brad said they...

pretty sure in the for sale thread brad said they were standard hey!:(
Forum: New South Wales 27-12-09, 13:34
Replies: 2,799
Views: 239,022
Posted By vlturrrbo
yep

yep
Showing results 1 to 25 of 245

 
Forum Jump

All times are GMT +10. The time now is 00:09.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2018, Jelsoft Enterprises Ltd.
Ad Management plugin by RedTyger