CalaisTurbo New Tags
User Name: Password:

Go Back   calaisturbo.com.au > Search Forums
Tyres Now

Showing results 1 to 25 of 300
Search took 4.53 seconds.
Search: Posts Made By: Jeffo

Forum: Queensland 27-01-06, 20:20
Replies: 5
Views: 459
Posted By Jeffo
:D :D :D :D :o :eek:

:D :D :D :D :o :eek:
Forum: Queensland 27-01-06, 20:17
Replies: 83
Views: 2,614
Posted By Jeffo
Is my triton cool enough to roll with you...

Is my triton cool enough to roll with you guys??:D

Hi all
Forum: Queensland 11-02-05, 06:04
Replies: 105
Views: 2,793
Posted By Jeffo
my 21st in 3 weeks... im older then jay!! HAHA....

my 21st in 3 weeks... im older then jay!! HAHA. yeah ol' nothing beats playing with ya rod!! you out of all people should know that.
Forum: Queensland 10-02-05, 16:24
Replies: 105
Views: 2,793
Posted By Jeffo
lol- all the old boys ARE still on the forums eh....

lol- all the old boys ARE still on the forums eh. hehehe.
Forum: Queensland 10-02-05, 16:17
Replies: 105
Views: 2,793
Posted By Jeffo
workin,fishing,fishing, fishing.... oh and...

workin,fishing,fishing, fishing.... oh and FISHING :D its tuff life at the top. lmao.
Forum: Queensland 10-02-05, 13:27
Replies: 105
Views: 2,793
Posted By Jeffo
gotta show my ugly head every now and then to...

gotta show my ugly head every now and then to keep every one on their toes.
Forum: Queensland 10-02-05, 13:11
Replies: 105
Views: 2,793
Posted By Jeffo
:D :rolleyes: i wont be there still got a camry....

:D :rolleyes: i wont be there still got a camry. lol
Forum: Queensland 28-03-04, 11:13
Replies: 433
Views: 10,134
Posted By Jeffo
hrmm the camry is phat... but not that phat... ...

hrmm the camry is phat... but not that phat...
craigs beama is sitting on chrome 18's. looks nice! has he been on here lately? ill let him know its on.
Forum: Queensland 27-03-04, 20:03
Replies: 433
Views: 10,134
Posted By Jeffo
LOL- geez andrew you make a top moderator!!!!! ...

LOL- geez andrew you make a top moderator!!!!! turning threads to **** at the touch of a botton.... hrmm reminds me much of me a year ago! i might be up for this cruise. the camry is looking as phat...
Forum: Queensland 27-03-04, 19:59
Replies: 331
Views: 9,603
Posted By Jeffo
hrmmm.... im not reading back through the 12...

hrmmm.... im not reading back through the 12 pages.. is there a cruise sometime soon? if so where? i might have to come along and catch up with ya'll
Forum: VL Turbo Discussion 27-03-04, 19:45
Replies: 189
Views: 15,144
Posted By Jeffo
bugger me! hasnt any one heard of petes condition...

bugger me! hasnt any one heard of petes condition yet?! :O ****! :S
Forum: Queensland 09-12-03, 06:08
Replies: 58
sat
Views: 2,238
Posted By Jeffo
yeah i wonder who's that blue calais is :D

yeah i wonder who's that blue calais is :D
Forum: Queensland 25-11-03, 18:21
Replies: 84
Views: 3,460
Posted By Jeffo
mel and i should be there (if its still with...

mel and i should be there (if its still with ryan. if not andy?) :D :p should be a good night, havent seen you all in a while, and there is a few of you that i havent met at all. hahaha. looks...
Forum: Queensland 19-11-03, 06:27
Replies: 98
Views: 3,705
Posted By Jeffo
you gunna get some boost into the calais jason?

you gunna get some boost into the calais jason?
Forum: Queensland 19-11-03, 06:25
Replies: 92
Views: 3,600
Posted By Jeffo
lol... hahaha...

lol... hahaha...
Forum: Queensland 17-11-03, 20:35
Replies: 92
Views: 3,600
Posted By Jeffo
tell him you know craig..

tell him you know craig..
Forum: Queensland 17-11-03, 06:24
Replies: 92
Views: 3,600
Posted By Jeffo
yeh i saw craigs old car up here today...he gave...

yeh i saw craigs old car up here today...he gave some laides a bit of flutter when he went past me...taking all the credit like :D haha. i dont come on the forums for 3 days and look what i miss.......
Forum: Queensland 03-11-03, 20:22
Replies: 240
Views: 6,117
Posted By Jeffo
i may come ladies

i may come ladies
Forum: Queensland 29-10-03, 15:03
Replies: 98
Views: 3,705
Posted By Jeffo
hahahahahaha... brendan has the call of the week...

hahahahahaha... brendan has the call of the week award!!!!!!
Forum: Queensland 29-10-03, 15:01
Replies: 95
Views: 2,717
Posted By Jeffo
ohh and yeah im only stayin there the first...

ohh and yeah im only stayin there the first weekend.. the second one ill just go the day trip
Forum: Queensland 29-10-03, 14:59
Replies: 95
Views: 2,717
Posted By Jeffo
hahahaha ollie tells himself that little story...

hahahaha ollie tells himself that little story every night b4 he goes to bed :D
Forum: Queensland 29-10-03, 14:58
Replies: 240
Views: 6,117
Posted By Jeffo
yeah i shall grace u all with my presence! :D ...

yeah i shall grace u all with my presence! :D mel should be with me.. i dont wanna take my shirt of cause i dont wanna show all you white brissy boys up in the tan department :D:D:D hahaha LOL.....
Forum: For Sale & Wanted - Cars and Bikes 29-10-03, 14:53
Replies: 40
Views: 3,329
Posted By Jeffo
i thought u sold this car doug.

i thought u sold this car doug.
Forum: For Sale & Wanted - Cars and Bikes 29-10-03, 14:52
Replies: 2
Views: 565
Posted By Jeffo
why does sd computers talk it up about comming up...

why does sd computers talk it up about comming up here to look at craigos car !!!!
Forum: Queensland 27-10-03, 19:28
Replies: 240
Views: 6,117
Posted By Jeffo
hahaha. stockyMcstock... u think ull be driving...

hahaha. stockyMcstock... u think ull be driving along way to get there.....
Showing results 1 to 25 of 300

 
Forum Jump

All times are GMT +10. The time now is 23:06.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2018, Jelsoft Enterprises Ltd.
Ad Management plugin by RedTyger