CalaisTurbo New Tags
User Name: Password:

Go Back   calaisturbo.com.au > Search Forums
Tyres Now

Showing results 1 to 25 of 300
Search took 0.22 seconds.
Search: Posts Made By: 88wagon

Forum: VL Turbo Discussion 13-05-18, 18:15
Replies: 115
Views: 4,461
Posted By 88wagon
Thanks mate gotta pull my finger out now

Thanks mate gotta pull my finger out now
Forum: VL Turbo Discussion 12-05-18, 19:03
Replies: 115
Views: 4,461
Posted By 88wagon
I’m here too gonna start hanging around here a...

I’m here too gonna start hanging around here a little more I think
Forum: VL Turbo Discussion 12-05-18, 18:53
Replies: 40
Views: 1,788
Posted By 88wagon
I for one am glad this forum is still available I...

I for one am glad this forum is still available I am trying to get away from Facebook myself as there’s to many idiots on there,
Since I’ve been dormant I’ve done a little to my calais wagon and...
Forum: VL Turbos 19-11-17, 15:56
Replies: 311
Views: 89,174
Posted By 88wagon
God I need to get around to doing something with...

God I need to get around to doing something with my cars, and need more space to do so, I liked the trip up to get that exec turbo wagon.
Still got to pull the motor front he vn and make a start in...
Forum: VL Turbo Discussion 09-07-17, 20:51
Replies: 90
Views: 11,527
Posted By 88wagon
I'd be keen on one also..

I'd be keen on one also..
Forum: Wanted - Everything Else 17-05-17, 10:14
Replies: 2
Views: 1,299
Posted By 88wagon
I have a few sets of sl uncut mate but I'm in nsw

I have a few sets of sl uncut mate but I'm in nsw
Forum: Other VLs 30-04-16, 11:50
Replies: 66
Views: 29,431
Posted By 88wagon
Where did you get the boot carpet? And what did...

Where did you get the boot carpet? And what did you use on your cargo trims?
Forum: VL Turbo Discussion 09-12-15, 19:13
Replies: 1,265
Views: 186,085
Posted By 88wagon
Got any pics of grafting a sedan rear seat to a...

Got any pics of grafting a sedan rear seat to a wagon rear psi_wagon?
Forum: Other VLs 04-10-15, 17:58
Replies: 66
Views: 29,431
Posted By 88wagon
Good to see been hanging to see this thing...

Good to see been hanging to see this thing completed
Forum: VL Turbo Discussion 18-08-15, 19:14
Replies: 1,265
Views: 186,085
Posted By 88wagon
It's not an a9y matt I've got pics of the tags...

It's not an a9y matt I've got pics of the tags already it's an 87model so I'd say it's a hdt build
Forum: Other VLs 19-06-15, 16:24
Replies: 33
Views: 11,462
Posted By 88wagon
Yeah definitely be watching this one man can't...

Yeah definitely be watching this one man can't wait.
Forum: VL Turbo Discussion 07-06-15, 09:04
Replies: 1,265
Views: 186,085
Posted By 88wagon
He doesn't reply on eBay or gumtree or via texts...

He doesn't reply on eBay or gumtree or via texts so dunno what your supposed to do to contact him?
Forum: Other VLs 26-05-15, 19:13
Replies: 213
Views: 42,578
Posted By 88wagon
Yeah man that's a good idea my list always seems...

Yeah man that's a good idea my list always seems to grow never finish.
Forum: Other VLs 23-05-15, 13:54
Replies: 213
Views: 42,578
Posted By 88wagon
Still collecting bits for mine man picked up a...

Still collecting bits for mine man picked up a tailgate chrome strip the other day, but other than that haven't touched it till I get some room unfortunately.
Forum: Other VLs 17-05-15, 17:02
Replies: 213
Views: 42,578
Posted By 88wagon
R33 over a rebuild man probably end up cheaper too

R33 over a rebuild man probably end up cheaper too
Forum: Western Australia 06-05-15, 19:31
Replies: 123
Views: 36,520
Posted By 88wagon
Sounds good man bet your happy and keen for a...

Sounds good man bet your happy and keen for a drive?
Forum: In Progress 22-03-15, 12:13
Replies: 86
Views: 29,251
Posted By 88wagon
I still can't believe your attention to detail...

I still can't believe your attention to detail thus is turning out amazing like the rest of your vls
Forum: VL Turbo Discussion 08-03-15, 07:11
Replies: 1,265
Views: 186,085
Posted By 88wagon
Na seen pics of the tags for the "manual Calais...

Na seen pics of the tags for the "manual Calais wagon it's not a genuine a9y, he thinks it's a hdt build though.
Forum: VL Turbos 13-01-15, 18:47
Replies: 311
Views: 89,174
Posted By 88wagon
Was good fun taking it for a cruise to Mitcham...

Was good fun taking it for a cruise to Mitcham cheers, good weekend had..
Forum: VL Turbo Discussion 20-11-14, 15:47
Replies: 3,307
Views: 372,556
Posted By 88wagon
Matts gold wagon from the post above^

Matts gold wagon from the post above^
Forum: For Sale - Everything Else 12-11-14, 17:25
Replies: 4
Views: 740
Posted By 88wagon
Pm sent mate

Pm sent mate
Forum: VL Turbo Discussion 07-10-14, 15:36
Replies: 317
Views: 61,166
Posted By 88wagon
He wants 4 grand deanovlct, cones with motor and...

He wants 4 grand deanovlct, cones with motor and box but the motor is out of the car at this stage

---------- Post added 07-10-14 at 16:40 ----------

And its the one in the pics on page 6...
Forum: VL Turbo Discussion 23-09-14, 12:59
Replies: 1,265
Views: 186,085
Posted By 88wagon
Lol I thought you were but couldn't remeber your...

Lol I thought you were but couldn't remeber your real name, and yeah I know who brought them mate dunno if he wants me to disclose his name though, you keen to buy one still?
Forum: VL Turbo Discussion 21-09-14, 17:14
Replies: 1,265
Views: 186,085
Posted By 88wagon
To late mate lol I was gonna message you about...

To late mate lol I was gonna message you about going halves in those wagons, all good haha
Forum: VL Turbo Discussion 20-09-14, 15:26
Replies: 1,265
Views: 186,085
Posted By 88wagon
Empty your inbox loach

Empty your inbox loach
Showing results 1 to 25 of 300

 
Forum Jump

All times are GMT +10. The time now is 04:41.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2018, Jelsoft Enterprises Ltd.
Ad Management plugin by RedTyger