calaisturbo.com.au

calaisturbo.com.au (http://www.calaisturbo.com.au/index.php)
-   South Australia (http://www.calaisturbo.com.au/forumdisplay.php?f=33)
-   -   Congrats BT, 1:23.64 @ 2mph (http://www.calaisturbo.com.au/showthread.php?t=202844)

TURBZ 11-07-10 22:16

Congrats BT, 1:23.64 @ 2mph
 
Congrats nino on running a 1:23.64 @ 2mph on year old nikes.

Was a decent 60ft at 22.32 seconds, definatly got a 1:22 left in it with some fresh rubber.

Made 1 ninowatt @ shoes

http://media.ebaumsworld.com/mediaFi...4/80773495.jpg

XCHASE 11-07-10 22:20

I never thought I'd be saying this but bloody well done Nino. Was this at a private track day. The true ninja of the motorsport world. Any vids?:confused:

TURBZ 11-07-10 22:28

Yeah, the vid is poor quality from a camera phone.

http://www.youtube.com/watch?v=rU3kWanGKLk

The 'salmon' coloured man dress adds to the aerodynamics.

BT 12-07-10 00:05

lol yer would of been better if the kicks werent so old , damn shelf life of rubber ....

Weezy 12-07-10 08:28

ninowatt LOL :donatello:

Jet R31 12-07-10 16:04

Can see he needs some 90/10's for "weight" transfer
and some adjustable ankles to alter the tread angle to plant the nikes properly and hopefully
60ft in the 21's...lol, remember every tenth in the 60, equates to 2 down the track!
cheers
darren

NASTY1 12-07-10 16:44

Quote:

Originally Posted by Weezy (Post 2531514)
ninowatt LOL :donatello:


hey did uour mate sell that vs stato?reckon i seen it at hollywood plaza.sounds tuff

RVK 355 12-07-10 18:04

and his got 50 pairs of them, how does he do it!

Weezy 12-07-10 18:08

Quote:

Originally Posted by NASTY1 (Post 2531836)
hey did uour mate sell that vs stato?reckon i seen it at hollywood plaza.sounds tuff

Yeah man thats gone.

Best sounding 5L I've ever heard

NASTY1 12-07-10 18:24

tell you what i must agree sounded tuff.some leb brought it?

SLVRBULET 12-07-10 20:57

hahaha lol

BT 13-07-10 00:39

Quote:

Originally Posted by RVK 355 (Post 2531931)
and his got 50 pairs of them, how does he do it!


:rolleyes::rolleyes::rolleyes:

XCHASE 24-09-16 20:40

Heard you are coming out of retirement soon Nino?


All times are GMT +10. The time now is 10:23.

Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2017, Jelsoft Enterprises Ltd.
Ad Management plugin by RedTyger